fredag 18. juli 2008

Puste letta ud!

Sååå.. nettopp snakka me Helen nå! Det va skummelt først, men nå e eg sykt gla eg ringte og ikkje sendte brev:)
Hu va sinnsykt koselige og kom me de typiske love og darling i ett sett! haha hu gleda seg sykt te eg kom og håpte eg ville feira julen der borte me de! Hu hadde fire voksne gutter og mange barnebarn! Hadde og en kattunge og en valp :) Hu e egentlig fra Skottland så det va litt vanskelig å skjønna ka hu sa heila tiå, meen greide meg =)

Hu sa og at eg kom te å komma godt overens med Gwen, så e hu fra Tyskland, men hu hadde ikj någen mail fra na då :/ Lure sykt på koss hu e! Einaste hu sa va at hu likte å laga mad og å baga og nyda livet. . hmm. . haha

Ellers så bodde hu 5min gåavstand fra College, og 10 fra selve Blackpool sentrum!
Sønnen og svigerdatterå bodde rett neri svingen og det va de så kom te å visa meg rundt og fortella masse. Eg kunne også bruga internetten der å sånn!

Ok, nå blei dette bare ennå merr virkelig. . . . :)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, det hørtes ut som du havna på ein bra plass!
E kjempe glad for din skyld! :)
Nå kan du jo lera litt tysk i tilegg ;)

Cecilie xxX

Julie sa...

Hei:) legger deg til i lista mi;)
Skal til Portugal, men så at du får flere barer o.l. enn jeg får i hele landet;P haha:)

Ida sa...

Så bra dette hørtes ut!!:) digg at hun har mye familie da. og må si du var tøff som ringte!

Veronika Haaland sa...

haha =)
har du ringt te wendy? :D

Julie sa...

Nei, jeg vet ikke ennå. Håper jeg kommer et sted ved kysten;)
Men for all del, glad bare jeg får familie før jeg reiser;)

Åh, hørres bra ut:D

Sunniva sa...

Heei :) legger dæ også til.
Så tøff du va som ringte! Det har ikke æ turt enda, æ bare utsett det hele tia ;p

Marit sa...

TØFFING vero!<3 virke som du har fått ein grei familie, satse på at hu Gwen e like grei!;)
nå har eg klart å legge deg t på listå mi btw! ein person, yess!:)
<3

Julie sa...

Åh, så bra! Vet ikke så mye om landet egentlig, så det er oppløftende å få vite litt:D HVertfall når det er positivt:)

Eneste jeg vet er at vi ikke blir plassert nede på Algarve-kysten. Ligger Faro der?:P
Ih, så kjekt å høre om noen som likte landet:D Har hørt det var et fint sted da, håper det er et koselig folkeslag også;)

Tenk så fet dialekt du får da! :D

Sunniva sa...

Ja, skal prøve å få gjort det i løpet av de neste dagan :)
Har litt blanda følelsa, men sånn alt i alt glede æ mæ! Du da? ;)
sunnivah_91@hotmail.com

Julie sa...

Ok;) Ja, det skal jeg;D

Ida sa...

nei, hakke gjort det enda.. har bestemt meg for å gjøre det en dag! men jeg er litt nærvøs for det!