torsdag 2. april 2009

Av og til må man ofre det som er morsomt


Da var valget tatt, her i senga nå nettopp.

Jeg blir å ikke reise på europaturen...det er egentlig mange grunner til hvorfor, men i den situasjonen jeg er nå så føler jeg at av og til må man rett og slett bare ofre det som er morsomt framfor det som ikke er fult så morsomt.
Vell, examen kommer opp om 7 uker. Over påskeferien har jeg fått så utrolig masse lekser og hver enkelt lærer forventer at man skal øve og øve i påsken, dette er tiden for å forberede seg til examen. skolen har åpent begge ukene og tutorials.

Ut i fra menyen på turen så ser det ganske hektisk ut og planen om å øve på buss blir kanskje litt simpel for min del. Jeg sliter i business og sosiologien er jo trappet opp noen hakk pluss examene er opp en level fra januar og lengre, jeg føler rett og slett at jeg trenger disse to ukene til å slappe av, gå til tutorials og øve!

for når vi kommer tilbake er det faktisk bare 4 uker igjen til examenstiden og jeg husker i jula når jeg kom tilbake og fikk alt rett i fleisen og skulle øve..vell man kan si at jeg ikke vil oppleve den følelsen igjen.
Turer til europa kan jeg ta igjen, men examenen som kommer opp nå kan jeg aldri få tatt igjen og jeg vil heller sitte igjen med følelsen av å hatt gjort mitt beste enn å vite at jeg kunnet hatt gjort bedre hvis det skal gå dårlig. og i og med at skolen min hjemme krever at jeg består i alle fag, så må jeg ta dette ganske seriøst og prøve bestå, for tiden føler jeg at jeg ikke henger så gått med.
oooook, nok prat om dette, haha høres ut som den geeken nå 8-) men jo, håper dere forstår!

aller helst ville jeg jo helst hatt vært hjemme oppi heia på ski og snowboard og gomla påskeegg til sidefleske mitt ble enda breiere....meennnnnnnn......

Idag var det kanooonvær, og i morgen skal det bli 20 grader! woho!
påskeferie i morgen, herlig.....
I morgen skal jeg sove hos Gwen og så skal vi uuuut og danse hele natten lang om kvelden! :) blir og sove over der og bare kose oss ;)
Vi pratas! og nå blir det en mix av CSI/SATC/Paradise Hotel (Go Ida)

4 kommentarer:

Sunniva sa...

Hei, synd du ikke skal vaere med paa turen, men maa si ae skjonne ae godt.. Syns ogsaa det e veldig mye stress og e jo ikke lenge til eksamenan i det hele tatt.. :p lykke til hvert fall!

Ida sa...

skjønner deg:) er flink du! men heier du på ida?!?? det sutretrynet der:P? go petter:D

Veronika Haaland sa...

haha!
ja men ida røyk jo ut igaar :(
men ryktene sier at ida og petter vinner hele greia og at de ender opp som et par da hmm.

sunniva: ja, menmen saann er det bare, du maa kose deg kjempemasse iallefall og ta bilder som jeg kan bli gronn av misunnelse av!

Ida: Ida er best! haha

Juliiii:) sa...

haha! Ida røøyg uuud:):) lalala:) Petter e best <3