mandag 2. februar 2009

Februar!!

Fancy? ;)

Allerede februar idag! sykt hvor fort tida går, igår satt jeg og tenkte at egnetlig blir det utrolig trist og skilles fra alle folka jeg har blitt kjent med nå! dette er liksom mitt nye liv og trives ganske så godt nå :S og om 4-5 måneder er dette bare plutselig borte:S rart! Noen andre som også har tenkt på dette?
Uansett, helga var kanoooon! har aldri kost meg så mye før!
På lørdagen gikk vi ut til en veldig fin resturant og spiste masse og drakk godt! skikkelig koselig! men selvfølgelig hadde kameraet mitt bestemt seg for å tulle så det blir med at jeg må kjøpe nytt kamera! kan ikke leve uten kamera! Men fikk noen dårlige shoots på mobilen da med verdens beste kvalitet=)

Etter middagen gikk vi til en pub og bare satt der til langt på natt og prata og hadde det så utrolig bra! hahah kommer virkelig til å savne den jengen :(
Våkna idag 15 min før jeg normalt pleier gå til skoleN! panikk og ute var det glatt som fy og det snødde! haha alle engelskmennene blir helt gærne og helt sjokkert, noen sa til og med at de ikke hadde sett snø i blackpool siden de var 6 år gamle!

Skal visst snø ganske masse i kveld også=) og dette skal bli den kaldeste vinteren på 13 år i england! great!

Ingen kommentarer: