torsdag 5. februar 2009

Heihei

Tenkte det var på tide med en aldri så liten oppdatering igjen!
Ligger i senga og spiser moreller, leser et blad og fryser! Hærregud så kaldt! dette huset har så dårlig forsegling? så den kalde lufta trekker inn over alt! Vi skal forresten flytte, landladyen som eier dette huset sa vertsmor har en måned på seg til å komme seg ut :S så vi skal flytte ti lnabohuset i løpet av de neste ukene! men problemet er at sønnen og damen må også flytte med oss og det er bare 2 soverom pluss en kommende baby i slutten av februar, så det er snakk om at jeg skal flytte inn til svigerdattera!? hallo?

Uansett, idag har jeg bare slappet av, var ikke på skolen så jeg gikk og tok meg sol! Fancy solsentre her må jeg si! hun dama sa det holdt med 6! min i solsenga:O wow haha for en styrke!
Må se og få meg litt farge igjen, har jo blitt hvit som en engelskmann og ikke rart med tanke på dette været! huff.

Denne uka har gått utrolig fort, for det meste har det bare blitt trening, litt lekser, loking og mer trening! :)
Har ingen planer for helga enda, men frister sykt å gå ut igjen! selv om økonomien min sier noe annet....Plutselig når jeg ble 18 åpnet helt nye dører seg og måneder uten så mye clubbin må tas igjen! hahaa. godt er det at idag er det bare to uker til Pappa, Julie og hennes familie kommer:D
Fly og Hilton hotell er booket og jeg gleder meg!!!!
I morgen er det faktisk bare 1 uke igjen til vi får half term! utrolig fort har det gått!

Men nå skal jeg krype under dyna igjen.. valget står mellom å åpne sørlandschipsposen pluss en norsk melkesjokolade og se Sex og singeliv ELLER dra meg på treningssenteret...hmmm!
Håper alle får en god dag=)

1 kommentar:

Martine sa...

Hvilken organisasjon reiser du med til England? :D