fredag 13. februar 2009

Half Term eller Vinterferie om du vil!

Jaaaa, endelig ferie:D
Begynte skoledagen med å gå til en ekstratime i business som jeg heller kunne hatt sovet i. Men trengte leksehjelp siden temaet er max vanskelig nå, menmen! ble ferdig me leksene som vi fikk så trenger ikke stresse med det over ferien=)
------------------------------------------------------------------------------------
Etter dette hadde jeg matte, fikk tilbake prøven! bestod heldigvis, begynner å grue meg til examensresultatene nå, er jammen ikke sikker på om jeg består i matte!!!
-------------------------------------------------------------------------------------
I 3 time var det 2 gangen av Key-skills IT, tullete fag spør du meg, skjønner ikke hvorfor VI må ha det, når man bruker to timer på å ta print-screen og kopiere ut og få signatur for godkjent printing osv... skal ha examen i dette også til sommeren:S blir hele 8 examener på meg!
--------------------------------------------------------------------------------------
I fritimen fikk jeg unnagjort en del lekser som ble gitt som skal være ferdig til skolestart igjen! godt, vil ikke gjøre lekser når pappa og julie+famile kommer om 6 dager! Har også fått fri på mandagen fordi det er siste dagens dems da :( rart at jeg fikk fri egentlig fordi idag kom college med en ny regel, hvis vi går glipp av mer enn en uke, eller tar oss fri pga ferie så ryker vi på ræva ut! De har kvittet seg med mange og har satt opp intervjuer med rektoren for å vite hvorfor du vil og alt du har gjort! haha er så teit!
---------------------------------------------------------------------------------------
Ellers har vi spist kake i sosiologitimen siden det var Miss Charltons bursdag på søndag=) Er inne i en ond sirkel atm, tenker på mat hele tiden! føler meg ikke direkte sulten, bare ... vil ha mat!! indisk, kinesisk, italiensk, mexikansk, NORSK, u name it and I'll eat it! halloo jeg vil ikke tenker så masse på maat!!
---------------------------------------------------------------------------------------
Videre idag skal jeg ta sol! og ha sex og singeliv maraton! har bare to sesonger igjen nå:( rett og slett den beste serien som er skapt! tar opp alle problemer og utfordringer i livet! love it.
---------------------------------------------------------------------------------------
Uansett, har noen merket hvor lyst det er ute nå for tiden? åå det er så deilig å gå hjem fra skolen og høre fugler kvitre og se alt i dagslys! Her blir det skumring før i sen 6-tid!
---------------------------------------------------------------------------------------
Men nå skal jeg begynne på ferien min:) tenker og få unna litt mattelekser slik at jeg ikke får mine berømte panick-attack dagen før skolestart! Snakka forresten med pappa nå, han er på hytta og hadde nettopp gått en 3 timers lang skitur! uuu, vinterferie og påskeferier har som regel gått med til hytte, ski, snø og kos siden jeg kunne stå på beina! Så blir rart å feire den i et annet miljø! Kjenner det kribler i bein og armer!
Julie har iallefall lovet å ta med seg påskeegg:D bamsemums:D og masse annet godt!
---------------------------------------------------------------------------------------
Ha en strålende ferie alle sammen :)



Can't wait!sist vinterferie, iført beste rosa superundertøy! hahaJulie gleder seg til å komme! Vinterferien i fjor

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahah! så har du lagt ut bilde av meg :P
du e så søt! <3

Anonym sa...

Spis og ver glad =D=D hehehehehehe

Maria Reite Nilsen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maria Reite Nilsen sa...

veronika, du maa oppdatere!

Anonym sa...

har du slutta å blogga?