tirsdag 24. mars 2009

I'M BACK!

Da var jeg back!
har hatt en liten pause grunnet masse stress og tusenvis av tanker surrende rundt i hodet!

Vell, vinterferien var kjempebra, koste meg skikkelig naar familien var her men satt igjen med en tom og trist folelse. Pappa ble med meg til vertsmor hvor hele huset var pakket ned for vi skulle flytte til nabohuset hvis dere husker. Forran pappa og alle lovde hun meg at jeg skulle faa komme tilbake og bo hos henne, jeg maatte bare bo hos omraaderepresentanten min for en uke. Ok greit nok tenkte jeg... 
vell, naar jeg kom til vertsmor naar familien hadde reist hadde hu pakket ned alle tingene mine for meg og sa at jeg maatte ta med ALT opp til IEC'en fordi de hadde sagt det....det ble som det ble, flyttet opp dit og ble med en gang introdusert for en helt annen type familie. Regler paa regler, lite internettilgang og svaert lite mat. 
Uka gikk og jeg gledet meg til aa flytte ned igjen selv om jeg hadde mine mistanker. ( IEC'en hadde nemlig ikke sagt at jeg skulle ta med meg alle tingene mine opp) Som jeg trodde saa ringte aldri Helen meg og sa jeg kunne komme hjem. IEC;en ringte og ringte men hun fikk sonnen sin til aa si at dette var feil nummer og de maatte slutte aa plage dem paa denne maaten. Ikke aapnet de dora, bare skrudde av lysene i huset saa fort noen ringte paa....

Ikke noe jeg kan gjore med dette, og jeg synes det er skikkelig daarlig gjort av Helen og bare forsvinne og ikke forklare seg for meg! Hvor jeg bor naa trives jeg ikke. Foler at jeg ikke kan vaere meg selv, verken faa gaa ut i helgene uten en full rapport og underskrifter fra ditt og datt og verre er det naar jeg skal overnatte hos noen, noen ganger foles det som et fengsel.
Har vert i kontakt med EF norge som har vert helt fantastiske, de sendte meg videre til EF hastings som tok naavaerende vertsfamilie sitt parti og jeg folte at de la all skyld paa meg! 
jeg er saa drit lei! gidder ikke stresse mer saa jeg ser ikke noe annet valg enn aa bo hvor jeg bor naa uten aa fororsake en rekke med krangler, misforstaelser og kjempe men ikke bli hort eller trodd paa! alt blir misforstaatt og naar alt kommer til alt har jeg ingenting jeg skulle hatt sagt! her spiller de paa lag!

Skolen blir bare mer og mer hektisk ogsaa. Gikk helt raeva paa matteexamen og business men klarte og faa en B i Sociologi noe som er bra! Og naar skolen saa resultatet mitt i matte saa ble laereren utrolig sint og skjelte meg ut forran klassen og sa hun var saaaaa skuffa og hadde ikke forventa dette om meg og at hun trodde virkelig at jeg kunne bedre og kunne virkelig ikke forstaa at det gikk som det gikk. hun begynte ogsaa og si at hun tvilte paa at jeg hadde gidda og ovet og at jeg tok matten useriost!!!  (ER DET RART JE G BLIR STRESSA?!) jeg ovde masse og gjorde mitt beste!! Uansett, fortsetter det saann tviler jeg paa at jeg faar dette aaret godkjent! kjenner jeg blir sint, redd og bare mer og mer lei skolen! og hele dette aaret virker bortkastet! 
alt er bare et eneste kaos! 
Har sett hvordan andre studenter bor og hvor uheldig jeg egentli har vaert, har bare odelagt saa store deler av oppholdet mitt her i England! Og det er trist og tenke paa hvor kjekt jeg egentlig kunne hatt det....menmen er ikke saa mye jeg kan gjore med dette naa! 

hmm...tror det var all oppdatering for disse ukene. Om to uker er det paaskeferie og jeg skal til europaturen! Haaper jeg kan faa tankene bort fra noe annet men likvel gnager tanken om at jeg heller skulle brukt ferien til lekser og ovet til examenene! (ja, vi har faatt kjempemasse lekser allerede) 

Selv om jeg har saa masse stess i hverdagen saa kjenner jeg at det blir trist og reise hjem ogsaa. Dette er liksom mitt nye liv og alt er blitt en vane naa, tilogmed alt stress paa skolen og bo i den skumle familien! Men det er enda 3 maaneder til jeg skal hjem :)

Huff dette ble et langt innlegg, skal prove og oppdatere oftere naa :) hvis internette lar seg gjore! Haaper alle har det fint! 

1 kommentar:

Ida sa...

Hei Veronika! Deilig å høre fra deg igjen.. Så kjipt å høre at du ikke trives i den nye familien.. Jeg har skrevet til deg på facebook! Send meg et brev tilbake og vi kan prate litt:))
Stor klem