søndag 29. mars 2009

God morgen :D

Hallo i luken! nå ligger jeg nydusja og hører på music på den nye ipoden min:D ble en fresh grønn en! haha
Igår var en herlig dag, skulle jo egentlig ikke ut men vertsfamilien ville at jeg og Asuka skulle være med på pub på en sånn live konsert. Litt småfurten gikk jeg og tenkte på de andre vennene mine som alle var ute i byen!
Men vi hadde en hyggelig stund, vertsfar reiv i fleeere runder med drikkevarer og vertsmor fikk litt vel masse og begynte og danse rundt i puben! morsomt å se den strenge og flittige damen slik! haha
Uansett, snill som jeg er utnyttet jeg situasjonen og spurte om jeg kunne gå ut å møte de andre i byen, hun sa ja gå ut og kos deg du og du har nøkkel! mens vertsfar var mer nei hun må være hjemme til tolv:S men så kom vertsmor igjen og bare sa at jeg skulle gå. helt gal var de!
Møtte Gwen, Kim, Christina og søsteren hennes på Che Bar! stappa med folk og god musikk :)
Kl fire bestilte jeg og Kim hver sin minipizza og satte oss i taxien hjem. Så i femtiden satt jeg på rommet mitt og spiste pizza! fikk en tomatsprut på lakene som ikke går bort:s tørr ikke si noe! haha
Idag skal jeg bare gjøre litt lekser og så skal alle studentene komme her og ha møte!
nydelig vårvær idag og bare en uke til jeg reiser på europaturen idag :DAsuka og vertsmor etter kosnerten
vertsfarAsuka
Christina, Kim og søstera på che barkimbooo<3Christina, meg og ingrid

Ingen kommentarer: