fredag 27. mars 2009

Helg

Da var det klart for nok en helg, sånn seriøst vet ikke hvor det blir av ukene lengre, igår var det mandag lxm...
Idag var en helt grei dag på skolen business tutorials i første og Pc skills i andre. Så var det klart for å reise til Lancaster University! oboy for en opplevelse! makan til digert universitet! var en stooooor campus som omringa alle bygningene og inni selve "villagen" da var det et eget samfunn med resturanger, kafeer, matbutikker, starbucks, u name it!

Det var satt opp forelesninger vi kunne gå til og jeg gikk til environmental science og psycology noe jeg ikke angrer på! Gode lærere som ga et fullt innblikk i hva dette dreide seg om og hva som ble studert! Hele 400 folk har de disse "lecturene" for til vanlig:O Fikk en masse ny informasjon som jeg ikke visste om psykologi noe som resulterte i at jeg er nå 98% sikker på at det er psykologi-veien jeg skal utdanne meg innen! noe som er bra for meg som ikke har hatt peiling på hva jeg skal utdanne meg innen! :)

Har ikke gjort så masse mer. Sett SATC filmen og bare chilla, skal se over litt lekser nå snart og i morgen er det bytur. Tom for toalettsaker og vurderer om jeg skal kjøpe meg eget dopapir.....hadde nemlig en episode her om dagen hvor de sikta til meg og mente det fikk alt for mye papir i dette huset...haha javelljah!! Må også få kjøpt meg en ipod siden den gamle har tatt kveld. Tror det kan bli ganske handy med en ipod til europaturen når vi busser osv. Har lest programmet som jeg fikk i posten for noen dager siden. ganske thight kan du si! =)

Men det var det! Blogges mer i morgen :)

Ingen kommentarer: