torsdag 26. mars 2009

Nok en grå dag!

Halloen!
Ligger i senga og har nettopp sett 5 episoder av CSI Miami! aaah finnes ikke noe bedre :) er helt gira på å bli en CSI dame nå jeg selv om jeg vet det ikke er helt likt som på film! haha
Skoledagen har vært helt grei den, våkna opp til grått og regnfult vær, sol kom tilbake!!!
Hadde som vanlig business, engelsk og sosiologi som jeg har hver torsdag etterfølgt av et spennende møte! Førstkommende tirsdag skal vi internasjonale elever nemlig få besøk av rundt 80 viktige mennesker fra en organisasjon og sette opp et internasjonalt show! vi regner med å bli rundt 120 mennesker alt i alt på college:) og jeg skal stå å ha en presentasjon på powerpointen om kjære Norge! haha kan jo bli interesant! vi har også levert inn oppskrifter på mat fra landet vi kommer fra som skal bli servert og jeg slo til med laks med urter og grønnsaker grilla i folie..mmm
Hvis eveningen blir bra og likt av rektor får vi en sum penger som vi skal bruke på teambuilding, nemlig Paintball!
I morgen derimot skal hele lower sixth på uni-tur til Lancaster university på en konferanse og se over 150 universiteter i hele England bli representert! Vår sjangse til å samle informasjon og se på hvilke mulige studier vi kan ta når den tid kommer. Har tenkt en del på dette med å reise tilbake til England og studere..selv om året mitt kanskje ikke ble helt som forventet så elsker jeg fortsatt England og er villig til å gi det en ny sjangse! kanskje det oppleves helt annerledes når man kan bo for seg selv og ikke bli plassert i en (...) jah...
Ellers....ikke så mye å gjøre på her, føler meg helt innestenkt. Igår la jeg meg kl 9 folkens!! 9!!! for å få dagen til å gå..huff...
så det blir vel til at jeg leser litt blogger, ser litt CSI og leker med det nye spillet mitt på DS'en, GTA chinawars! såå utrolig bra spill!! blir helt gira på å stjele biler, slå ned folk og deale med drugs..nei huff! haha
Håper alle får en fin kveld :)

Lovin' it! Adam Rodriguez aka Eric Delko er en av de hotteste av de hotteste spør du meg :)

GTA! Litt action i den ellers så actionfylte hverdagen min. . . . . . .

Ingen kommentarer: