mandag 25. august 2008

Første dag i byen!

Nå ligger jeg og Gwen i senga helt utmattet å ser litt på engelsk tv.
Sto opp nokså seint idag å stelte oss, deretter tok vi bussen til Blackpool sentrum :)
Byen var utrolig koselig med masse shopping! Strandpromenaden var også fin, men det blåste noe helt jævlig så det var veldig kaldt!
Vi møtte Pål og Patrick, og sammen gikk vi litt mer rundt å kikket!
Tok blant annet en tur innom KFC<3 og kjøpte et stooort måltid. Skal det fortsette slik triller jeg vell hjem . . . huff.
Fikk ikke kjøpt så masse idag da, men det gjør meg ikke noe når jeg vet at jeg skal tilbringe de neste 9 månedene her nede!! Gutta kjøpte faktisk mer enn oss jenter! haha
Skulle egentlig på Pleasure Beach, fornøyelsesparken, men pga vinden så drøyde vi det til en annen dag:)
Ettter noen timers vandring skilte vi lag, og Gwen og jeg gikk til Starbucks å kjøpte hver sin kaffe:)

Nå blir det vel bare chilling resten av dagen, etterfulgt av enda et måltid om noen timer:/ tror også vi skal gå en liten tur med Lassie(hunden) idag:) Katten har enda ikke spist opp fuglene:( but lets carry on hoping:) Enda litt rart å bare snakke engelsk, så det var litt herlig å snakke norsk med Pål idag!

Gleder meg masse til jeg kan møte Ida og Maria igjen! Da må vi ut-ut-ut og shoppe:) <3
Virker som om alle har det ganske så bra!!!

(btw, bilder kommer i kveld)

3 kommentarer:

Sunniva sa...

Håper du og har det bra! Høres sånn ut hvertfall :) Kanskje vi også møtes engang hvis jeg får lov å besøke maria ;)

Ida sa...

jaaa gleder meg <3

Anonym sa...

Haha ser for meg du rulle hjem om 1 år! :)