søndag 24. august 2008

Vertsmor, vertssøster, 1hund, 1katt, 2fugler and nooo ruules :)

Javell!
Da var jeg framme! Møtte Gwendolyn på bussen heldigvis:) Helen og svigerdattera sto utenfor bussen når vi kom ut:) hun var kjeempekoselig:) Hunden og katten var også veldig søte! Men fuglene var irriterende! arh. håper katten spiser dem opp. Huset hun bodde i var typisk engelsk og veldig fint faktisk! (!) Vertssøster og jeg fikk hvert sitt rom. Så nå ligger jeg på min store dobbelseng med laptopen. På rommet er det en stor tv med dvd spiller og hele pakka, så skal ikke klage:) :):)
Pakka ut alle klærne mine så nå ser det ganske så bra ut her inne, men litt nakent på veggene, så jeg og Gwen skal ut å kjøpe noen bilder kanskje? haha
Helen, vertsmamma sa at vi fikk gjøre hva vi ville! hun ga oss hver sin nøkkel å sa vi kunne være ute så lenge vi ville(!!!) kunne reise hvor vi ville(!!!) og ta med oss venner hjem! Vi kunne også spise det vi ville ha, og selvfølgelig sa vi at vi ville ha sunn-mat. haha
Men nok skryting! er faktisk ganske overlykkelig nå for jeg oppdaga nettopp at naboen har net som jeg låner:) for det er ikke net i huset:/

Gwen og jeg har akkuratt vært ute på en liten tur og kjøpt oss litt sweets og mags! I morgen er det tid for by-tur/shoppingtur:)
Ganske rart å begynne å snakke engelsk hele tiden. Men må inrømme at jeg glemmer å snakke engelsk av og til og kommer med norske setninger! haha menmen det går vel bedre etter hvert:)
Kommer litt bilder av hus, rom, camp etc senere:) Og nå som jeg har net blir det sikkert en del oppdateringer.
Håper alle dere andre har det bra i England og har havna i en koselig familie:)

2 kommentarer:

Astrid sa...

Aah, d hørrtes ud så du he våre sinnsjukt heldi me hejla Englandsturen din, håbe resten av åre ditt blir liga digg;) Så lykke t vidare =D
*Astrid*

Ida sa...

herregud, heldiggris!!!!!