søndag 24. august 2008

Første dag og sprukken koffert :(

Stressa og trøtt våknet jeg opp i dag i 7 tiden og hadde bare hatt 2,5 timer søvn ca:/ (!)
Hoppet opp av senga og begynte å gjøre de siste tingene jeg hadde igjen av pakkinga, og jammen viste det seg at jeg hadde glemt en heeel del i går. Superstressa og i dvalemodus hev jeg oppi resten av bagasjen og prøvde å lukke den, men nope, umulig!!! Det endte med at pappa måtte legge seg på den og den gikk igjen. Så bar det av sted til Sola flyplass som skulle frakte meg videre til Gardemoen. Var allerede veldig sent ute. På flyplassen oppdaget vi at sømmen i kofferten var revna L så vi måtte teipe den. Haha. Pluss mange kg overvekt!
Kom meg heldigvis av gårde gråtekvalt etter å ha sagt hadet til pappa, veldig trist! Vell framme på Gardemoen måtte jeg vente i 3,5 timer helt aleneL Loner.

Møtte alle de andre studentene som også skulle fly med samme fly, så det gikk bedre etter hvertJ
Vi tok flyet til London og busset videre til Winchester University, hvor vi møtte studenter fra hele verden. Prøvde å se etter Gwendolyn ( tyske vertssøster) men uten hell. Oss norske gikk og spiste middag og bare chillan resten av kvelden og gikk på pub å så fotball! Alle studentene fikk eget rom, bad og seng J chill! Dette campusområdet er diiigert.
Vi er 500 studenter her som skal busse videre i morgen til de ulike destinasjonene. Er hele 27 andre studenter som skal til Blackpool!
Så i morgen er det opp kl 7, stelle meg og busse kl 09.15. Vertsfamilier kommer og henter oss på stasjonen i Blackpool! Skummelt men gøy!

Men nå seie ein sliten Veronika God Natt og legge seg. ZZzzz
Dette bler braa ass! So far, so good!!!

Ingen kommentarer: