tirsdag 12. august 2008

Liten oppdatering


Tenkte det var på tide med en liten oppdatering nå:)

Er i veldig deppe-humør akuratt nå, sa hadet til bestevennina mi for nøyaktig 15min siden som skulle til USA. Det var liksom "Vi snakkes om et år da. snufs snufs." så gikk det plutselig opp for meg, hva i helvette er det egentlig jeg har begitt meg ut på? huff huff! haha har jo alltid bare gledet meg masse masse. Men det går nok over. Håper iallefall at hun får et suupert år <3


Ellers så har jeg fått sendt en del mail til vertsdatteren til IEC'en min som er like gammel som meg, hun skal også på samme college som jeg skal:) Hun sa at det var hele 27 andre studenter hvor halvparten skulle på samme college som meg og resten på et annet 20min vekke. på college hvor jeg skal gå var det også 3 andre norske studenter, en jente og to gutter som også skal på college...

Fikk også mailen til Gwendolyn(tysk) men hun har ikke svart meg enda. Skal også på samme college heldigvis!

En annen artig ting er at det har nettopp kommet et stooort kjøpesenter som åpner i august :D


Orker ikke tenke på den stygge pakkingen enda. æsj. 20kg for et helt år lxm. urettferdig, mens de som skal til USA får ha 2x23kg! menmen...


Håper alle gleder seg :)



2 kommentarer:

Marit sa...

åå du e skjønn!!!!<3

Anonym sa...

hei så ikke komentarene sjønner du:D
tar flyet den 23 aug?
odinb på nettby:P