søndag 31. august 2008

WKND!

Ekkel film!
Lufting av søt hund en fin søndags ettermiddag
Patrick og Pål :D
Gwen og jeg :)

Gwen, Danielle og Jaz


Filmkveld :D
Up it goes
Danielle, Meg og Jaz
Chiller i Hagen



Ok, da var det på tide å oppsummere helga mi :)

har fått gjort utrolig masse på såå fåå dager, og det føles som om jeg har vært her i en måned istede for 1 uke! Som dere alle vet har Gwen og jeg brukt 96% av tida til å spise! Ligger nå i senga and feeling sick! proppa i oss et stort måltid på en pub hvor du betalte 5£ for to stoore måltider! huff huff. jeg må virkelig stoppe å spise før det går på helsa løs! Uansett:

Fredag:
På fredag ble vi henta ganske tidlig av ei som heter Danielle og hennes venn Jaz, sammen kjørte vi til Blackpool Pleasure Beach og spilte minigolf:) etter mange latteranfall ville jeg og Gwen prøve den store BergogDalbanen! og jeg må si det var en nær døden opplevelse når vi var på toppen og så ut over hele Blackpool! Vert et besøk ass:) Tror vi skal skrape sammen en hel jeng og gå der neste helg eller noe:)
Etter noen timer gikk vi til en Pub og spiste(!) gode og mette bar det hjem til Danielle hvor vi bare chilla og så på film:) Senere på kvelden laget hun SpagBol og vi så den kjedelige versjonen av BigBrother, det ble en sen, men veldig koselig kveld og vi ble kjent med mange nye engelske folk! Vi sov over hos Danielle:)

Lørdag:
Lørdags morgen ble vi vekka ganske tidlig og kjørt hjem til Helen siden Danielle skulle på ferie. Jeg og Gwen var supertrøtte så vi gikk å la oss igjen og sov noen timen, men før vi sov måtte vi jo selvfølgelig spise! Senere på dagen kjørte vi til Tesco, som var meeegastor!! Utvalget i mat og annet var 10 ganger større enn i Norge. og Prisene var ikke akkuratt å klage på! Endte opp med å bruke alt for mye penger på mat . . . .
Senere på kvelden leide vi filmer og laget god mat:)
Søndag:
Idag har vi sett mange dvd'er og chillet i senga:) Følte oss veldig slakke så vi tok hunden med på en lang gå-tur og kikka på nabolaget:)
Vi møtte Pål og Patrick i byen og gikk for a meal og deretter på kino og så en veldig ekkel film som het The strangers! Nervepirrende!
Ellers har det ikke skjedd så mye, men likevel har denne uka gått så utrolig fort! Merker at engelsken også begynner å sitte ganske bra når jeg er nødt til å prate engelsk 24/7. Trenger liksom ikke formulere setninger i hodet før jeg prater, det bare kommer naturlig:)
Har begynt å forstå den engelske kulturen som jeg liker veldig godt, funnet ut at ting er mye billigere her enn i Norge, og ingen butikker, ikke en gang Superstore Tesco har skikkelig brød med fiber. Det som kalles grovt-brød i England er hva vi kaller Loff i Norge. Jeg og Gwen poker i alle brøda og de faller sammen:( Brødene har jukseskorper, så når vi tar på skorpen faller de også sammen. Savner virkelig fjellbrød og fiberbrød:(
Er så utrolig rart at College starter i mårå, og nå blir det slutt på late dager, og erstattet med lekser, lekser, lekser :( men skal bli herlig å ha noe annet å gjøre også! Har ingen forventninger når det kommer til morgendagen ass! Spennende! Heldigvis skal Rebecca, søstera til Danielle bo her med oss i en uke nå, så hun kan introdusere oss for noen venner og kanskje vise oss mer av byen :)
Har ikke merket så mye til hjemlengsel enda, men den kommer nok skal du se:)
Uansett, nå skal Gwen og jeg gjøre oss klare for senga og se en dvd og lade opp for morgendagen!

Håper alt står bra til i Norge :)

2 kommentarer:

Fred sa...

Ingen tvil om at jeg kommer til å besøke Blackpool ;)

Anonym sa...

Hørres fantastisk ut(K)