søndag 7. desember 2008

2 søndag i advent!

Idag var jeg i byen igjen og gjorde nok en storhandel! Mangler bare noen småting nå, så er nesten i boks:) Må si det har overskredet budskjettet mitt en del ja, menmen bare det beste til mine kjære <3 hihi
Nå sitter jeg i senga og ser en koselig julefilm på Channel 4 mens jeg prøver og ikke tenke på alle leksene som venter :( Hver søndag har jeg en sånn skikkelig ekkel følelse i kroppen, vet at en ny uker venter og det er jammen meg deprimerende. Denne uken kommer til å bli la a ng. Må være på skolen til 6 hver dag, hvis ikke får jeg fravær! hmm merkelig opplegg det der!:S
Selv om det bare er 2 uker igjen nå så virker det uuuendelig til jeg er ferdig! Sliter fortsatt med å finne ut om jeg virkelig vil fortsette etter jul!

me snakkis:)

1 kommentar:

Ida sa...

jeg har tagga deg! (se min blogg) :)