fredag 12. desember 2008

Fredag :D

Javell!
naa sitte eg paa skolen og chille i frimtimen :) skikkelig bra og positivt humør for tiaa, kose meg i England og har bare begynt aa se ting paa andre maater enn før! og eg glede meg til aa fortsette etter jul faktisk :D har laga mange planer allerede! begynte liksom aa tenke at dette oppholdet her har alltid vaert naage eg har drømt om, og eg har jammen meg klart aa komt her og , og e heldig siden d e ikj alle som har denne muligheten, tenkte og at eg maa bare ta initiativ te aa bli kjent me andre og bare go for it! naage som fynke faktisk ganske bra! 

Igaar var en bra dag, gikk til byen med christina, ei aen tysk ei saa eg egentlig ikj har snakka sa mye med (og e ikj som tyskere flest he he ),men uansett det viste seg at me hadde sykt masse te felles egentlig :D Gikk og handla billigggg snob, og dvder te 30 kr paa woolworths siden de har gaatt konkurs! :( jekk og ein tur paa mcdonalds og bare prata:)

Naa har eg bare denne timen igjen pluss sosiologi som sikkert blir kjekk:) elske sosiologi! Har og faatt skaffa billetter te Xmasparty @ sanuk nightclub som ska ver paa onsdag! saa ska gaa me christina og to andre jenter :D og paa mandag ell tirsdag maa me kjøpa outfit! Kanskje eg ska paa en annen julefest og hvis de skifte den te fredagen, for paa lørdag skal eg jo allerede hjem :D woah
menmen, ser fram te siste helg i england nå! chilling idag sikkert med godisen og i maaraa e d siste julegave handel pluss x-factor finale!! og søndag e jo manchester:) 
NEste uke har eg ein del Mock-exams, men d ska vell gaa bra, og me har bare skole til torsdag, fredag skal visst vaere frivillig :D 

Men naa skal eg spise en maltesers-kule og chille videre! 
God Helg people!

1 kommentar:

Ida sa...

Så bra at ting begynner å løse seg for deg :) ser at positiv spirit er tilbake på bloggen din! :P
nå er det ikke lenge til vi skal hjem, veronika!! :D