onsdag 10. desember 2008

Hallo i luken:)

Idag er det bare 10 dager igjen til jeg setter mine bein på norsk jord!!! kan ikke tro det!!
Håper tida går veldig fort noe jeg tror den kommer til å gjøre:)
Denne uka har egentlig vært ganske grei, trengte ikke være på skolen til 6 likevel siden jeg gjorde det så bra på prøveexamenene i business! Har også en til i morgen som må øves til pluss essay i england :( men det skal gå bra! bare til å få morgendagen unnagjort så er det allerede fredag:)
I helga må jeg få kjøpt de siste tingene til jeg skal hjem og på søndag skal jeg til Manchester:D gleder meg masse til å komme til en ny by og få shoppet og kost meg litt!! og så er det egentlig bare fem dager igjen for jeg må nemlig reise midt på natta! woah, tipper det ikke blir noe søvn på meg gitt! :D gleder meg bare så utrolig masse dere aaaner ikke!!! Og håper neste uke går ganske så fort også, har egentlig bare 4 skoledager i neste uke for fredagen skal ikke være en vanlig dag på skolen:D Har også hørt rykter om diverse juleparties i neste uke! :)

Ellers idag kunne jeg sove litt lengre enn vanlig og hadde bare to timer, herlig! Så var det klart til baguette-dagen våres og hjem og sove! Er så utrooolig trøtt for tida, det blir til at jeg tar nattstellet i 8 tida og hopper til sengs! Er det bare meg som er trøtt nå eller? Jeg satser på at det har noe med årstiden og gjøre :)
Kom hjem og så på blåfjell! utrolig spennende og setter mye mer pris på julebarnetv her nede enn jeg gjorde hjemme! hehe
men nå må jeg se å få fingeren ut av rævå og begynne å øve..:(
nok en gang: jeg gleeeeder meg sånn til å komme hjem!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det e ikje bare du som e trøtt :) Eg vente på lysere tider
Glede meg kjempe masse te å see deg din sopp <33333