tirsdag 2. desember 2008

nok en gang noen deppa tanker...

sitter i senga nå og spise sjokolade ... eneste jævla positive tingen her nede...!! eneste gleden jeg har! det suuuger sånn her! Begynt og skulke timer og bare ligge i senga og sutre!
Ble bare verre etter at Tina dro hjem også fordi hun var den eneste andre norske jenta her nede! Nå har jeg bare Felix igjen, men han er jo også deppa! så alt er bare driit!

Snakka me pappa hver dag nå og han vil helst at jeg bare skal komme hjeM! og tro meg, ingeting som frister mer, men så tenker jeg ok veronika bare 2 og en halv uke igjen! men to og en halv uke for mye! hver dag er en helvetes kamp! JÆVLA college asså! hater det! og skolen så presser deg og forventer så mye av deg at jeg blir gal!

Såå er ganske tvilsomt at jeg fortsetter etter jul! men så tenker jeg igjen ok, penger tapt! men pappa sier at jeg skal bare drite i penger for dette kommer til å ødelegge meg hvis jeg tvinger meg selv til å være her når jeg er slik jeg er nå, som jeg har vært i en ganske lang periode! pluss det der med hvis jeg må ta 2. omigjen! no way! russetida og alt blir ødelagt!

Er egentlig bare lørdags formiddag som er en grei dag, lørdagskveld derimot er bare deprimerende! søndagskveld, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, er et rent helvette!

Er ganske så usikker nå ja!
Meen har ikke tid til å tenke for må nemlig lese til nok en prøveexamen i business, 3 more to go! Great!!!

Ingen kommentarer: