onsdag 3. desember 2008

Nok en onsdag!

Ja da var nok en onsdag overstått! :)
Egentlig en grei dag på skolen, gikk gjennom den gamle examenen i business slik at vi har mer tips til morgendagens prøveexamen i business igjen!
Ute er det nå is-kaldt og is i gatene, og sola har skint i hele dag:) herligt vær!
Slutta på skolen halv 1 idag, så da var det klar for den ukentlige onsdag-baguette-dagen med resten av folkene i kantina! Har verdens beste baguetter her med alle slags former for kylling:) nam!

Ellers når jeg kom hjem var Helen og Kelly i full gang med å pakke inn julegaver og jeg ble sittende der med dem noen timer! Kommer virkelig godt overens med dem og trives egentlig veldig bra i familien atm:) Lurer på hva jeg skal finne på til dem til jul!
På lørdag begynner julehandelen! sikkert stress! men gleder meg masse:) Må bare finne på noe kreativt, men flott som tar veldig liten plass pga alt skal få plass i kofferten! haha

Nå sitter jeg godt planta under dyna med laptopen og tenkte å ta en liten power-nap før jeg skal øve litt mer til businessen! fikk ikke øvd noe igår! haha
Men ut i fra det Helen sa så kunne det være at skolen ble helt rar i morgen og at det kanskje ikke ble skole fordi snøbyger, kraftige snøbyger er på vei ned her fra Skotland og skal treffe rett på Blackpool! så i natt så skal det snø masse masse her:D jeg hååper!! Prikken over i-en:) gleder meg til å se episode 3. av blåfjell!!

Ingen kommentarer: