lørdag 20. desember 2008

såå utrolig rar følelse!

Må si det er rart å sitte i senga mi å blogge nå!
Uansett sto opp 4 i natt og ble henta av taxi som tok meg til togstasjonen og videre til manchester airport! Reisen gikk bra og den følelsen å se bror, pappa og julie når jeg kom ut var bare ufattelig rar!!!! men utrolig deilig!
Kom hjem i stua og alt var malt og omøblert og julestemninga var HØY! så utrolig forskjellig fra engelsk levestandard og hus må jeg si! Kom opp på rommet mitt hvor pappa også hadde pynta og gjort alt koselig, og i badeskapene hadde han fylt opp med toalettsaker<3 snille pappa!
Julie blei med oss hjem og på menyen sto RIBBE!!
Hærreguuud, kan ikke beskrives hvor rart dette er!
Når jeg reiste i morgen tenkte jeg: jeg skal tilbake og gledet meg allerede til å reise tilbake, men nå virker alt annerledes, kommer nok til å reise tilbake, er ikke det jeg sier, men akkurat nå føles det som om jeg aldri har vært i England en gang! Noen andre som føler det slikt?
Etter juleribba var det opp til julie en tur men møttes på Rema 1000, haha herlige norske produkter! Natali kom også en tur! så sykt herlig å se folk igjen <3
I morgen skal vi til mormor, tante, onkel og søskenbarn på nok en julemiddag og utveksle gaver! gleder meg :D
Denne dagen har vært over the moon og aldri før har jeg smilt så masse og bare gledet meg!
Håper alle får en strålende jul og lader opp til en ny start (+examenstid) i England til neste år!
Men nå skal jeg ned i stua<3 og bare koooose meg! Frister svært lite å begynne å lese på de 4 permene med notater og 8 passpapers som må gjøres i ferien! tjohei sier jeg bare!

GOD JUL!!!

1 kommentar:

Tuva S sa...

Heia!
Æ e spent på å hør koss d har vært å vær i Norge i jula :)
Håpe du har hatt ei flott jul!
Tuva