fredag 30. januar 2009

Dundrende hode!

eg IN PAIN!
Men det er vel bare konsekvensene etter en smashing kveld!

Tenk, igår ble jeg 18! utrolig rart å tenke på, tiden går bare fortere og fortere.
Hadde en kanoon dag! Ble møtt til kake, kort og presanger på college og masse kos! Fikk masse meldinger og mange som huska den, setter stor pris på d=)

Senere etter skolen fikk jeg enda mer gaver og kort og spiste god middag og mer kake hehe.
Så var det uuuuut med eget leg!!!!!!! HERLIG!
Gikk på en pub først med danielle og hennes venner etterfølgt av en tur til byeN! åå så herlig å vise leg! haha men det rare er at de godtar ikke visakortet mitt som ID:S noe som betyr at jeg må ha med passet hver gang jeg skal ut! drit. menmen.
Det var "Gay-pride" i byen så alle drinker var dødsbillige og det var store gayshows! haha etter dette bar det videre! Tror jeg kom hjem rundt 3 i natt og skole dagen etterpå! but u only turn 18 once! ;)

Så nå har jeg nettopp kommet hjem fra college og hviler hodet på puta, må snart opp på college igjen for å ha siste time:(
I kveld var planen å gå ut og spise og vise mer leg, meeeeeen frister å utsette til i morgen! haha

Helg er det iall fall og godt er det! Må få trent og sovet ut! Har forresten meldt meg på europaturen nå!! :D Ønsker alle en god helg! To uker til vi får ferie nå som betyr familie og vennebesøk! gleeder meg!
Legger ved bilder senere!

Ingen kommentarer: