lørdag 24. januar 2009

God formiddag!

Heihei.
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra byen! sto opp ganske tidlig idag for å få mye utav dagen=) elsker det!
Fikk kjøpt meg noen kremer, shampo og litt mat fra M&S og en utrolig god treningstights som var satt ned 70% hehe.
Sitter på senga nå og skal gjøre meg klar til nok en treningsøkt!
Senere skal jeg slappe helt av og prøve ut Sushi!!! som jeg kjøpte idag! haha har noen smakt dette? godt? vondt?
Fikk også kjøpt meg noen herlige ansiktsmasker som skal prøves etterfulgt av et herlig bad! Selvpleie dag idag :) Må legge meg tidlig også, er jo Liverpool i morgen, og typisk meg å forsove meg!

Igår var en laaang og effektiv dag, hadde første time, så var det en tur til gymmen->hjem->dusje->college og ha siste time! gjett om jeg var sliten, fult kjør hele tiden, og ikke nok med det! etter skolen bar det rett hjem-> byen-> subway -> kino!
Vi så "My Bloody Valentine 3-D" haha var morsomt når man har på seg 3d briller!
Filmen var sånn passe, litt rar historie, men til tider veldig skummel! Beste med filmen var Jensen Ackles som også har hovedrollen i Supernatural! smelt!
Var sånn hallveis død når jeg kom hjem for å si det slik, slokna tidlig!

Nam!

Nam?

2 kommentarer:

Sunniva sa...

Hei Veronika! Fikk vite litt om EF turen i dag, saa tenkte bare ae sku si ifra til dae hvis du fortsatt tenke paa aa dra paa den :) koste 780 pund, og da e alt inkludert (hotell, frokost og lunsj eller middag). Vi faar brev om alt denne uka eller i begynnelsen av neste.
Take care ;)

Sunniva sa...

Hei! Ah, saa bra :D ja, ae skal!