onsdag 14. januar 2009

long time no blog!

heihei =)
uff, utrolig lenge sia jeg har blogga nå! men ting går ganske så bra!

Er verken mye stress på skolen lengre etter at vi er ferdig med examenene. Er så utrolig herlig å være ferdig, såå venter spent på resultatene som kommer i mars! er nervøs ovenfor matten ass! :/
menmen, som sagt, trives for tida, skoledagene går greit og når jeg kommer hjem er det bare chilling med laptop, SATC dvdbox og min nye nintendo ds lite! hoho, så stortrives og føler meg som en elektronisk nerd! i like it.

ellers så har jeg begynt på mitt nye sunne liv igjen, verken snop eller andre usunnheter i ukedagene! skulle også begynne og bygge meg opp igjen på trening men akk nei, har plutselig blitt syk som alle andre her på koden:( æsj! men så snart det løsner i halsen og jeg ikke har kondis som en 70 år gammel mann lengre er det full fres igjen :D

Sist helg var gøy, hele jengen var å skøyta i en ishall og så var det egentlig planer om fotball i parken på søndagen, men om morgenen var det som en foss ute.. england ass...
Denne helgen skal vi ut å spise birthdaymeal for felix! 18 år i morgen! oioioi, det vil si, om to uker er det min tur!! sykt, endelig 18! skal bli en fryd!

Har også fått skikkelig shoppelyst i det siste, MEN er så og si blakk for tia! og ikke nok med det i påskeferien kommer EF opp med en europatur til london-tyskalnd-frankrike-italia-sveits og nederland, noe i den duren og jeg vil væære med! håper det ordner seg med plass osv =) hørte også rykter om at Sunniva, Ida og Maria også skal:D hadde vært konge! PLUSS, familien + Julie med familien hennes kommer her i vinterferien! oooo, gleder meg sååå :D

hmm, tror det dekka alt for sist uke, så skal lese en halvtime nå i den digg medbragte boka fra Norge med tittelen "Frognerfitter" skikkelig avhengihetskapende bok! løp og kjøp! (få tilsendt)
og så er det tidligere opp i morgen og lage posters til felix og henge opp på college! haha

Night night xxx!



Norske var rett og slett best på isen!

Ingen kommentarer: