onsdag 21. januar 2009

pleased

Nå ligger jeg så lang jeg er på nytt sengetøy og nydusja:)
heerlig.
Idag har jeg ikke gjort så mye, en tur på skolen, begynte seint! og så ble Kim og jeg igjen på ettertid og gjorde heeele matteleksa så den er ute av systemet pluss litt andre lekser=)
god følelse og gjøre dem ferdig så man har tid til andre ting når man kommer hjem!
Etter skolen var det rett hjem og bytte til gymme-tøy og rett opp på gymmen noen timer! Godt å få trimmet litt nå merker jeg! Må nesten begynne nå hvis en skal få SK 09! (sommerkroppen 09 for de som ikke tok den) hehe...
ellers så tenkte jeg å slappe av litt på den rene pene senga mi og loke litt på data, også får jeg øve litt på den ukentlige businessprøven som kommer i morgen! akk!

skal bli heeerlig med helg! allerede planlagt den jeg:D haha

Fredag går til gymming, lite bytur og loking pluss jeg vil vil vil se Twilight men ingen andre vil se den, så da går jeg heller alene! haha noen som har sett den?
Lørdag blir det enten noe sportgreier og kino igjen, vil se slumdog-milionair! skal visst være bra har jeg hørt.
og på søndag er det jo shopping til Liverpool=)

I morgen er det EN UKE til veronika er 18!!! WOO gleder meg :) lurer på hvordan det blir å feire 18årsdagen her på øya!

Ha en fin Onsdagskveld!

ufattelig bra redigert!

3 kommentarer:

Tuva S sa...

æ har sett Twilight! To ganga, hihi:D
Like bra begge gangan! så du måååå få tatt dæ en tur å se den :)

Anonym sa...

hei hei, nei det går fint. er bare en venninne jeg savner ganske mye. hun døde i sommer, sammen med søsteren hennes, i bilulykke på bygdøy- du har antageligvis hørt om det, var ganske mange oppslag i både aviser og på tv om det. i tillegg til at eksen er jo også et emne.. men men, life goes on :) og man lærer av alt, men det er mye vanskeligere uten bestevenninnen min selvsagt,når jeg ikke har henne å snakke med om alt fra sokker til kjærlighetsliv.

Anonym sa...

TWIIIIIIIIIIIILIGHT<3<3<3<3<3<3<3