lørdag 3. januar 2009

Tilbake igjen!

Heihei, nå kom jeg nettopp tilbake til England for ikke så lenge siden og det var hardt skal jeg si deg! veldig hardt! og på et punkt angra jeg på at jeg dro tilbake, men valget er tatt så må bare prøve å gjøre det beste utav det, det som stresser meg mest er examenene neste uke, har ikke øvd noenting i ferien:S
Men så fort denne uka er over blir det mindre stress og mer happy-time forhåpentligvis =)

Julen, romjula og nyttår var fantastisk! beste ferien noensinne og det var så utrolig herlig å se venner og familie igjen, det fikk meg virkelig til å innse hvor lite liv jeg har i England egentlig haha. Var herlig å sove i min egen seng igjen og bare valse rundt i huset, er sååå glad jeg bor i Norge:D
Ferien har bestått av venner, shopping, byturer, familietid og bare slappe av rett og slett, var også på hytta! :)

Uansett, vertsmor var iallefall i skyene når jeg kom hoppende inn døra. hehe
planen nå er å stikke til byen å kjøpe ringkontantkort og toalettsaker, og så hjem å sove, er helt utslitt, måtte stå opp 4 idag! Så er jeg nødt til å øve øve øve!
så er det jo bare 26 dager til 18 årsdagen min:) hurra!

Ingen kommentarer: