tirsdag 11. november 2008

11 november!

Hei alle sammen:)

Nå ligger jeg i sengen og slapper av med laptopen:) føler ikke noe hjemlengsel eller annen ekkel følelse atm faktisk!
rart hvor fort ting kan snu egentlig! Disse to dagene i uka har gått veldig fort og vi regna faktisk ut idag på skolen at det er bare !! 28 !! skoledager igjen og 39! dager fram til juleferien!!
høres utrolig lite ut! men sier vi 6 uker, så blir det masse igjen! haha
Ellers har jeg ikke gjort så masse, alt går veldig opp og ned for tiden og jeg vet aldri helt hvilke tanker jeg har om hjemlengsel og om selve England, selv om det har blitt en del tenking mens jeg har vært her nede! tror faktisk aldri jeg har fundert, filosofert og tenkt så mye noen gang i hele mitt liv!! haha

Nå har også Gwen fått smakt på hjemlengsel og endelig kunne hun forstå hvordan jeg har hatt det noen ganger! Tror faktisk aldri jeg har sett henne så deppa!
Vi har blitt ganske gode venner nå, noe som er utrolig bra for uten den støtten av å ha en annen person i huset som forstår meg så vet jeg ikke hvordan det hadde gått! vi har også begynt å gå en regelmessig lang kveldstur sammen:)

Ellers er det ikke så mye mer å si enn at dagene går til skole, lekser, trening, chilling, av og til litt savn hjem og masse tenking og tanker!

ser sånn fram til jul nå dere aner ikke!! Komme ut på Sola flyplass og se familien igjen og heim og ete norsk mat, reise på hytta, våkne til julesokk med norsk godis og se på tre nøtter til askepott mens pinnekjøttet står på kok! ooh!

2 kommentarer:

Tuva S sa...

Du e heldi som ska heim t jul og få pinnekjøtt, julebrus og snø!! æ misunne dæ.. Kos dæ :)

Tuva S sa...

Nei.. Dessuten reise familien min i Norge på ferie i tillegg, så e ingen hjem :(