lørdag 29. november 2008

Im in Love...

i engelsk førjulstid!!
Nettopp vært i byen og fått gjort litt shopping! Bitende-kaldt ute idag og frosten lå i lufta! på med stilongs sier jeg bare!

Ellers har det kommet tusenvis av julelys og juleting i hele byen, på gata er det folk som spiller julemusikk og nisser som tar i mot barn! elsker førjulstida! Fikk også kjøpt meg en sjokoladekalender nå til jul :) Utrolig at det er 1. søndag i advent i morgen allerede! og det betyr et steg nærmere 20. desember når jeg drar hjem! :D

Fikk henta den nye laderen min til pc en, og gikk en tur innom Marks and Spencer sin matavdeling! Fytti F sier jeg bare! for et utvalg! mer eksklusivt og stort utvalg av frukt og grønt, diverse mat, pynteting, + + + (ja de har alt her på supermarkedene)! skal du jammen meg lete lenge etter! men les: dyrt! Uansett, fikk kjøpt meg noen gode salater og masse god frukt:) her i england er det veldig populært med "Buy one get one free" og avslag jo mer du kjøper på alt!!!, så det kan lett bli mange etter hvert!
Fikk også kjøpt meg noen nye foldere og litt skolesaker for mine gamle er helt proppa! haha

Ellers sitter Gwen og Jeg i senga nå med hver sin laptop godt under dyna og spiser gooode Quavers, bor du i england, måå du prøve disse! nam! Ellers er planen for i kveld å slappe av, kanskje gjøre litt revision til Examenene og se X-factor og bare kose oss:)

Har skikkelig julestemning nå med alle disse flashy julefigurene i vinduene i huset og et blinkende juletre nede i stua! haha og på mandag begynner Jul i Blåfjell! Jeg har nemlig funnet ut at NRK har egen nett-tv hvor de viser alle programmene sine i topp kvalitet! Så da ble det julekalender på meg i år også:)

Idag reiste forresten Tina hjem:( en jente fra Bergen som gikk på college mitt! Kommer til å savne deg Tina! :(
Håper alle har en toppings helg :D

Blitt veldig kaldt ute nå:)God-kost haha

2 kommentarer:

Sophie I California sa...

Så koselig :) jeg kunne ønske jeg fikk feire jul i england me snø å alt. Er det sånn som på the holiday ? hvis du har sett den filmen ?

men er skolen vanskelig i england? har dere mye lekser å prøver, og er pensumet vanskelig ?:p
Jeg skal også følge me på blåfjell :)

Sophie I California sa...

Hehe, okey :) ja elsker den filmen å, koselig å se i juletider.
Er det mange som reiser hjem ? de som reiser hjem i jula, kommer dere tilbake eller ?
Å, skjønner. Kjipt at det er så slitsomt da. Slutter dere 4 ? :o tid dokke begynne om morningen da?
vi begynner kl 7 (!) til kvart på 2.
Vi begynne tidlig, men deilig å komme hjem tidlig.
Hvordan er folka på skolen ? er de som er like gamle som oss, oppførerer de seg liksom voksen for alderen eller ?
Har det veldig bra, har hatt litt hjemmelengsel i dag og i går da, men ellers bra. du da?:) må være herlig å skulle reise hjem snart og få se familie og venner. Kunne ønske jeg valgte å reise til England jeg nå.
Hadde ei fin thanksgiving ja, mye mat og familie. Hva skal du gjøre på i helga da ? har dere lekser i helgene? :p