lørdag 1. november 2008

.........

Klokka er FIRE!! og jeg sitter enda her! Prøver såårt å scanne data for virus og annet:/
Føler alt er galt!!! Deppa * 10000

Idag har vært den mest rareste dagen noensinne, aldri følt meg mer nedbrytt og fengsla! Vært i pysjen og i senga hele dagen! Ikke en drit og gjøre på. Kan virkelig ikke fortsette slik!
Ferien har vært ok den, men jeg har rett og slett ikke et sosialt liv lengre noe som går meg på helsa løs snart! Føler meg mutters aleine :/

Ellers er det college på mandag igjen, og kjenner at jeg ikke er klar, har en hau med leksen som ikke er gjort :/ og 7 nye uker venter før det er juleferie!!! Så bare til å holde ut:)
Snakka nettopp med pappa i tlf og fikk litt trøst av han heldigvis!

Så på toppen av alt tror jeg at pc en min lider av virus, så må inn til byen og prøve å finne en pc-mann som kan hjelpe meg. Nekter å miste bilder, dokumenter etc. har sotte i 2 timer nå og prøvd å lagre alt på en minnestick, men til ingen nytte desverre:(
Så på en film som Pål (kremt) sendte meg, og ja jeg spurte han om det var virus der, men han nektet:) og en halvtime etter filmen så klikka pc en, skrudde seg bare av og ville ikke starte igjen, men fikk heldigvis gang på den igjen men likevel skeptisk:/

ååå alt er gale:( har visst noe betennelse greier i munnen som svir og verker slik at jeg nesten ikke kan snakke skikkelig eller spise!!!

Klageinnlegg I know, men måtte bare få det ut!! :(
Verooo er depppa og trenger søvn, men nei hun må nok scanne pc en for virus.... baah

Håper alle får en fin søndag:) god natt

Ingen kommentarer: