tirsdag 18. november 2008

Skifte familie?

ÅÅÅÅÅ eg e så inni helvette forbanna på alt dette dritte nå tror eg bler gal!!

Jekk å snakka me IEC en om situasjonen i vertsfamilien, og de sa, hvis dokk vil flytta blir dokk splitta men me kan finne to familier te dokk! MEN vet ikke KOR? vetikke hos KEM? gudane vett koss det e der?!
Eg har det bra her egnetlig, alt materielt sett, stort fint rom, dobbelseg, tv, dvd, hvilken mat eg vil ha, vasking av klær etc! Gåavstand til skole og gym! null stress.

flytte eg nå må eg regne me å måtte ta buss te skolen, og stå opp tiiidlig, ut med 600kr i måneden for buss pluss måtta ta buss te gymmen! stress! for alt eg vett kan eg komma te et rådent og skitten hus, i dont know, men stemningen i dette huset e bare heilt jævlig!

Me kom hjem igjen etter me hadde snakka me de, og jo, Vertsmor, sønnen og svigerdatterå sitte der driitsinte og de skjelte oss ut og va driit frekke, vertsmor va kjempeskuffa, såra og lei og alt endte med tårer, hyling, krangling og mer skriking!
Drittsvigerdatterå kalte oss masse stygt og sa me oppførte oss som me bodde på et jævla hotell?! forventa at helen sko jør alt!! I Flerne månedr har me TILBYTT å vaska opp, vaska klær, laga middag etc, men helen seie nei hu vil gjør det!!
og sønnen begynte og skrika te oss og sei masse drit!! mens vertsmor va trøstende og ville ikke me skulle reise, men viss me absolutt ikke følte oss vell her så kunne me!!

uansett, dillemma e: Skal eg flytte eller ikke, skal eg risikiere å komme til noe bedre? tror ikke det kan bli bedre materialt sett, men sosialt osv, eller ska eg fortsetta å bo under samme tak med to personer som hate meg sterkt?
Nokså sikker på at Gwen skal flytte ut, og eg vett ikke om eg kan takla å håndtera dette aleina, og på toppen av alt så blir plutselig Gwen sur på meg siden eg e usikker på å flytte ut... eg bler gal?!

ooh, godt å få det ut! haha sorry ble litt sytete men e bare upset!!

Uansettt, går bra med meg, dagene går fort og har det ganske bra. matteprøve i mårå, har ikj øvd! må tenka på dette drite. faen ass!!

noen råd?
:)

Ingen kommentarer: