torsdag 27. november 2008

veronika på skolen

Allerede torsdag idag! tiden gaar utrolig fort! Sitter paa skolen naa og chiller med Sam og Felix, ikke masse aa gjøre, eller egentlig har jeg masse lekser, men orker rett og slett ikke! Denne uka har vaert the worst ever, har aldri fått gjort så masse lekser på så kort tid! 
Fullførte Shakespeare analysen av Macbeth på TI sider på to dager! og fikk øvd litt til prøveexamen i business som jeg hadde idag, har også hatt prøveexamen i sosiologi, og hatt enormt masse mattelekser! fikk også vite at vi har 3 mer prøveexamener i business FøR jul! så her må det jobbes gitt!
Ellers så er det jammen meg ikke lenge til jeg kommer hjem nå! Har allerede vaert i england i mer en 3måneder nå, føles som om jeg har vert her i minst et halvt år! Og det har vert masse fram og tilbake om jeg faktisk vil vaere her i det hele tatt? 

I helga flytter Gwen ut og alt hun gjør er å skryter om hu som blir den nye vertsmora hennes og at tidligere studenter sier hun lager såå god mat og ditt og datt bare for å prøve å gjøre meg sjalu! For å vaere aerlig så skal det faktisk bli herlig når hun flytter selv om det kommer til å bli tomt. kommer til å føle meg mer fri og mindre irritert! haha 
Denne helga skal jeg ikke annet enn å sove, sove og sove! Føler meg helt tom for energi for tiden! Maa også en tur til byen og kjøpe litt julegaver og trene! 
Neste helg derigjen skal Felix, Tina og jeg på juleshopping i Manchester til Trafford centere! :) 
så er det en hel helg igjen i England, for neste derigjen er jeg faktisk hjemme! GLEDER MEG!!  men nå begynner personaltutoring timen så må løpe, har også pilates etter skolen men jeg orker ikke gå, (skjer med at jeg begynner å tenke slik som jeg gjorde i Norge, haha ikke bra)!!! er rett og slett alt for utslitt! 

1 kommentar:

Maria Reite Nilsen sa...

Hei Veronika! Virke som at ting bynne aa bli bedre og at du e fornoyd med det 'endelige' valge du gjorde, om aa bli. Skal bli saaaa godt aa komme hjem, tippe vi har godt av en liten norsk oppladning :D klem fra maria <3