onsdag 5. november 2008

5 November

Hei alle sammen :)

Sitter i senga nå og chiller, tenkt meg en tur til gymmen nå snart!
Ute er det varmt og minner ikke om november i det hele tatt! Må si jeg savner det norske klimaet nå!
Ellers er det ikke så mye som skjer, første uka uten lekser :O sååå nyter dette! Men har tusen andre ting og tenke på som bare blir utsatt og utsatt! Må se og få fylt ut den provisional greia til lappen asap!!

Fikk forresten pengene fra lånekassen idag og snakka nettopp me pappa om å få prøve å byttet flybilletten fra den 27 til den 20 desember!
Vet faktisk ikke hva jeg tenkte med når jeg ville feire jul her nede, greit, er jo spennende? og oppleve en ny jul i et annet land med annen kultur, men jeg vet rett og slett ikke om jeg kan klare å tilbringe selveste julaften og tida før på en Pub med folk som egentlig ikke bryr seg så mye om meg?
Jula har liksom alltid vært den beste høytiden og skal etter min mening tilbringes sammen med folk du er glad i og våkne opp til en stor julesokk og slå på tre nøtter til askepott:) og ikke minst spise deilig pinnekjøtt og ribbe!!
Men skal ikke ha noen forhåpninger nå for med min (u)flaks er det sikkert ikke mulig!!

Savner alle hjemme!!! <3

Ingen kommentarer: