onsdag 19. november 2008

dagen derpå!

tenke jeg skulle oppdatere med det som skjedde igår!
Sååå satt å tenkte litt, jævli forvirrende! men prøvde å veie opp positivt og negativt!

Det endte med at jeg bestemte meg for å bli....tror jeg, hadde en skikkelig one2one samtale med Helen igår, og egentlig så vil jeg ikke flytte når jeg tenker meg om, men skal jeg bli krever jeg en skikkelig samtale med sønnen og svigerdattera og forsikre meg om at ingen har noen hat-tanker om meg eller noe, for da blir det rett og slett umulig og bo under samme tak! men Gwen er fast bestemt på å dra, og når hun får høre at jeg blir så blir det baluba igjen!

Skal også si til dem at jeg vil bare sette en stopp nå og prøve være venner! haha! fornuftig? :)
Uansett idag har jeg en såkalt "day off" skulle bare hatt to timer på skolen idag pluss matteprøve i første som jeg ikke kunne og med 100% attendence siden jeg starta!!!, så fortjente jeg denne dagen for meg selv synes jeg! ha! men det er noen som driver å ringer til meg heele tiden, men tar den ikke for føler det er skolen! på skolen min er det nemlig slik, er du syk må du ringe inn til skolen og gi en forklaring på hva som feiler deg osv, får du mindre enn 95% oppmøte før jul et eller annet får du ikke året godkjent! hallo?!

så nå sitter jeg i senga, nettopp vært ute å handla litt blader, noe godt og verdens beste is!
chocolate fudge ice-cream with marshmallow, caramel and chocolate shaped fish.
NAM!!

bare synd jeg må begynne og øve på matten snart pluss en tur på gymmen!

men men kan ikke klage:)

4 kommentarer:

Sophie I California sa...

Hei :)
Tusen takk for koselig kommentar. Gjør du ? :o jeg har ikke lest bloggen din enda, men høres ut som vi har mye til felles. Tyskere kan være noen idioter altså.
Ja, jeg vurderte å reise til England, men blei nok usa. Men kunne av og til ønske jeg valgte England, savner Europa også liker jeg ikke å være så langt unna hjemme i tilfelle noe skulle skje liksom.
Ja, hjemmelengsel er noe dritt, sliter med det jeg å :)

Sophie I California sa...

Seriøst ? :) vell, det er vel ikke akkurat som jeg forventet når jeg meldte meg på å sånt, men med den familien jeg har fått så har jeg det kjempe bra. Jeg er kjempe glad for at jeg får reise alle de plassene jeg får, og at jeg får gå på high school i California. Er alt som du forventet ? bedre dårligere?
Ja, jeg kan tenke meg at skolen er hard der. Men de du går i klasse med er dem like gamle som deg, eller yngre enn deg ?
Men jeg gleder meg egentlig allerede til å reise hjem :)

Sophie I California sa...

Ja, skjønner. Min skole er også veldig stor, over 3000 elever, og jeg møter folk nesten hver dag på skolen som jeg aldri har møtt før. Det kan jo være litt positivt også, men jeg synest det er vanskelig å skulle komme inn i en ny jentegjeng.
Amerikanere er ikke det, de er veldig åpne og er veldig interisert i folk som kommer fra andre plasser enn USA. :) Ja, jeg tenker veldig på hva jeg skal gjøre etter vidergående. Jeg har veldig lyst tilbake til europa, men det er så mye billigere å leve her i usa, men det er også veldig langt vekke fra familie. Jeg har noen klasser med folk som er yngre enn meg. Som matte feks for jeg tar den letteste matta på heile skolen så det, men jeg får A og orker ikke ta noe vanskeligere.
Jeg også tenkte å kjøpe meg alle sesongene av the hills, her koster det bare 200 kr for en sesong, hvordan er prisene der?
Ja, jeg er glad for at familien min tar meg med mange plasser også er jeg plassert veldig sentralt til alt så får reist mye.
Tusen takk, du også :D

Sophie I California sa...

Ja, omtrent det samme her da :) er det billig i england eller ? vet ikke hvor mye de er i norge jeg, men tipper 400-500 kr. Ja, vi har første sesongen av the girls next door og det er kjempe koslig å følge med på en serie når du har den på dvd.
Ja, bor med samme som jeg alltid har bodt med, tror nok ikke det blir noe vertsfamilie bytte på meg. med deg da? :)
Nei, gutter i europa er mye bedre. De som er her tror de er deilige og de er kul, men alle har så stygt hår, blir helt kvalm. Hvordan er guttene der da ?
Ikke så mye i den byen jeg bor i, men i Hollywood og Las Vegas var det det ja :)
Alt utvalget her i usa er bare så mye bedre enn norge, bare utvalget av hårproduktene de har på Target er nesten like stor som en butikk i norge. Og amerikanere er mye mer hyggelige og imøtekommende, hvis du bare skal på butikken så blir du kjent med noen eller noen gir deg komplemanger. Og de har drive thru på alt nesten :)