tirsdag 2. september 2008

2 hard!!!

Dag to er over på college og det er enda vanskligere!! ååå:( Businessklassen er fortsatt like vanskelig og jeg skjønner ikke noenting av de vanskelige ordene vi må gjennom og alle emnene. Idag spurte læreren meg om masse og siden jeg må konsentrere på å høre hva han sier og alle de invikla ordene, klarer jeg ikke helt å fokusere på faget, så det endte med at jeg ikke fikk utrykka meg skikkelig og de andre i klassen vet ikke jeg er internasjonal så jeg virker sikkert helt sjenert og dum i deres hode! haha faget blir bare vanskligere og vanskligere:( og jeg er helt lost!
Hadde også min første sosiologitime idag som var kjeeempekjekk.! ung og kanoonbra lærer, og kjempebra klasse med mange kjekke elever som sporte masse om Norge osv:) Dette faget intreserer meg mer så jeg klarte heldigvis å være litt aktiv i timen! men fikk en del lekser som skal være ferdig til i morra:/
Min første mattetime derimot var helt jævli. Det første læreren sa var: jeg forventer at dere får MINST 6 eller 5 i min time! deretter fikk vi en 4 siders lang mattetest! wtf:/ fatta ingeting:( som om jeg ikke stressa og hata matte fra før av, skal nå alt foregå på engelsk!

Fikk ny timeplan også:/ hvor jeg og di andre internasjonale elevene må ha 4 timer engelsk i uka også!! så nå har vi mindre fritimer:( Pga engelsktimene ble den kjekke sosiologiklassen bytta ut og jeg må starte i en ny en med ny lærer!!!:( ååh NEDTUR
Jeg skulle også vært i en annen mattetime som var så mye bedre (for var der først) men så måtte jeg bytte! Havna i den med høyest nivå med mest spesi folk og rar lærer! Så typisk!!
Skal tidlig på skolen i morgen å snakke med hun som har ansvar for internasjonale elever for jeg vil virkelig ikke bytte vekk sosiologiklassen min, det eneste faget jeg klarer å henge med i!

Dette er seriøst myyye vanskligere enn jeg trodde:/ :(:(:(:(:( vet ikke om jeg skal gjøre alle leksene jeg har fått heller for vet jo ikke hvilken klasse jeg skal i og blablabla:(

3 kommentarer:

Ida sa...

ååååhh... det kommer til å gå bedre veronika! just stay in there, haha! nå gruer jeg meg til å starte og... æ!

Veronika Haaland sa...

Huh who r u? haha
japp .. håper på d ida:D bare til å holde ut:D

Julie sa...

Det går seg nok til;) Ikke mist motet, du kommer inn i det etterhvert:)
Tenk hva du får utav det;)