fredag 12. september 2008

Ny helg :D

Da var det klart for en ny helg, lenge siden jeg har blogga nå faktisk!
Ting er nokså det samme som de var, bortsett fra at skolen går mye bedre, har faktisk blitt en skikkelig nørd! haha
Begynner å forstå mer av språket og da er det jo lettere å følge med i timene! Det eneste som fortsatt er litt vanskelig er Businessen, men også denne begynner å komme nå:)

Jeg og Gwen gjør faktisk lekser 2,5 timer per dag MINST, og her er det snakk om frivillig ekstraoppgaver også, haha vi gjør dette for at vi skal være forberedt og kunne alt som kommer på Examenen i januar:/ haha Tror aldri jeg har jobbet så hardt med matte og business i hele mitt liv faktisk! Det har faktisk blitt så gale at jeg skippet alle pausene mine pluss sto opp en time tidligere idag for å være med på ekstra mattehjelp og business-hjelp! hahah.. . . Jeg og Gwen skåra også så høyt på en engelsk test vi hadde i engelsktimen som er for folk med english as a second language, at vi ble tilbytt å gå til et høyere nivå og studere GCSE engelsk med engelske elever og studere Shakespeare, analyseringer og poesi! wohoo, enten det eller fritimer hvor vi hadde engelsken. ( men vi tror faktisk vi skal bytte . . . . . .) haha

og ikke nok med det, Gwen og jeg ble tilbytt å være med på ferie fra mandag til onsdag neste uke med vertsmamma, michelle og daniel rundt omkring i England på et reservat eller noe hvor det bare er slapping av og bading og greier, men vi takka nei for vi ville ikke gå glipp av noe pensum! pluss jeg har matteprøve på mandag og businessprøve på onsdag, vi lærer faktisk så syykt masse i løpet av one lesson, og alt er til examenene. huff huff.
Denne uken har vi også blitt kjent med en del nye engelske-folk:D så tror det kommer til å dabbe av med leksene etterhvert 8-) haha Vi har også valgt disse aktivitetene vi skal ha som er Driving lessons, Thai Chi, Pilates og Badmington! Skal også joine en gym snart nå!!!

Uansett, denne helga er satt av til å dra til byen i kveld med en hel jeng og se på det storslagne fyrverkeriet og lysene langs Blackpool. Har ikke peiling på hva det er, så blir spennende å se, og kanskje gå å spise.
I morgen skal vi en jeng til byen å shoppe, så skal Kim sove her :)
Og på søndag er det øvings til matte og business-prøve :(
Søndag bytter vi også familie mens vertsmamma er på ferie til IEC'en våres :/ som vi har hørt er som et fengsel!! Suppe til middag hver dag fra boks, et måltid per dag, rydding av rom hver dag, strenge strenge regler, huff:(
Men vi har nøkkel hjem her da så vi skal bare si vi skal gjøre lekser på College, så går vi hjem og spiser! Og tror ikke akkuratt jeg er et elske-objekt nå etter episoden med rommet mitt:( menmen

Håper alle får en fin helg:D

3 kommentarer:

Ida sa...

åååh høres som en super helg! kos deg! og faen, så flink du er med å jobbe med skolen a:P! ser jeg må få litt inspirasjon fra deg gitt!

Marit sa...

geeeeeeeeeeeeek<3

Anonym sa...

Så bra at det går bedre på skolen!
Du komme te å greia dette fint.. :)
Savne deg <3