fredag 19. september 2008

Nok en uke overstått!

En våt kveld i byen
Lys
Meg og Kim på lørdagsshopping (verdens morsomste tyske jente)

Har lite å blogge om for tida, så det blir ikke til at jeg skriver så masse! Skolen er det samme, hatt en stress uke med masse prøver og lekser:/ Så ser fram til helga nå:)
Har nettopp hatt en time på skolen, så nå ligger jeg hjemme i senga og venter til klokka skal bli tre, for da skal jeg opp og ha min siste time som er socoiology som er sååå syykt gøy! Prøvde også å bytte bort engelsken og ha PSycology, men dette kunne jeg ikke:( Fra mandag av skal også jeg og Gwen bytte fra engelsken vi har nå med de internasjonale til GCSE english og studere Shakespeare, poetry og diverse :/ blæ. to nye examener da! menmen:)
Etter sociologien skal jeg være med hjem til Cathrine fra skolen. Skal være der i hele dag og gå ut seinere på kvelden:) Ellers tror jeg at jeg blir syk. ALLE er syke på skolen og i de forskjellige klassene mine!:( Gwen har også blitt syk nå!

Lørdag skal vi sikkert den daglige turen til byen på shopping, men denne gangen MÅ vi sykle. for gwen sier hun ikke gidder å bruke penger på buss!( sta, sta og atter sta!) så tjohei sykkel til byen!!! Senere på lørdagskvelden skal vi på et møte med internasjonale og prate og spise!

Må også få fingen ut å melde meg inn i treningssenter asap!!

Merker jeg begynner å savne hjem nå asså! Savner familie, venner, alt som er typisk norsk, etc. Virkelig nå du innser alt det gode du har hjemme! Hadde vært så herlig å kunne reist hjem i helga og kommet tilbake! haha Har forresten bestemt meg for å reise hjem den 26-27 desember ca. og feire nyttår hjemme :D:D:D:D så kommer jeg tilbake igjen den 2-3 januar :) gleder meg! Så er jeg enda i tvil om jeg skal hjem i påskeferien, for dette er den eneste ferien som er nokså lik den som de har i Norge. Føler nesten jeg må hjem en tur og tilbringe ukene på påskefjellet på hytta og i bakken! men Pappa og bror pluss juulie:D og familien snakka også om å besøke meg i påsken :)
så vi får se!

Og når jeg, ida, og maria har alle fylt 18:D (vi fyller omtrendt i samme uke) var det snakk om at de skulle komme her fra Worksop og Retford og feire bursdagen våres sammen! noe vi MÅ få til! <3

Men nå skal jeg ha en liten Power-Nap før jeg skal opp på college igjen:) Trives veldig godt på skolen bare som det er sagt! Engelske ungdom er sååå ulike fra norske!. alle tar skolen så utrolig seriøst, alle er aktive og har en interesse i faget, alle VIL få gode karakterer og alle har fine folders med plastikklommer og orden til tusen:) Måtte kjøpe meg en slik jeg også, en rosa en:)! haha Men kanskje lurt siden vi ikke har noen lærebøker og bare får ark, (utrolig herlig) Føler også jeg har valgt de rette fagene, selv om matte ikke er min sterkeste side, ( men måtte velge det) og business er vanskelig, men GØYnår jeg klarer det! bare synd med psyocologien. Mange kjekke elever fra de forskjellige klassene også, og lærerene er 1000 ganger bedre enn de norske lærerene! Blir spennende å se hvordan engelsken kommer til å gå!

G o d H e l g zzZZZzzZZZz

2 kommentarer:

Ida sa...

Heii jenta! så bra at ting går så mye bedre på skolen:)

og ja- vi mååå få til å komme og besøke deg! det blir awesome:D

Men du? går det ann å reise hjem i påskeferien da? trodde jula var den eneste tida på året det var mulig..?:S

klem <3

Veronika Haaland sa...

hmm jeg trodde at vi fikk reise hjem jeg, bare det måtte bli etter juleferien:S