søndag 21. september 2008

Nordmenn har dyre vaner!!!

Preston :D Gwen n Me på Pizzahut!
Jeg elsker tilbehør til 1 £
Jeg elsker BILLIGE sko og Tees!
:)
Gwen n Becky!
Friday night!
Uteliv!

men bra det er så billig i England! haha. Nettopp vært i Preston og shoppa :D
Jeg og Gwen tok toget tidlig i morges til Preston, veldig fin by og folkene var såå mye hyggeligere enn de i Blackpool! haha Så vi tilbrakte dagen våres der og shoppa, eller jeg shoppa! er det noe jeg har funnet ut, så er det at nordmenn er de som shopper mest her nede! Gwen feks kjøpte ingeting:s og det gjør ikke de andre fra andre land heller! Men De fra Norge handler som bare det!!!
Uansett i går sov Kim her igjen:) veldig koselig! Men vi var alle trøtte etter fredagen!
Kjeeempekjekk kveld! Vi ble med Cathrine hjem etter college og var der noen timer med mange av hennes venner som vi ble kjent med, før vi gikk ut på byen og møtte mange kjekke folk:D

Legger med noen bilder av dagens fangst pluss litt av nattelivet til Blackpool;)

Men nå er det tid for lekser og matteprøveøving igjen gitt! Så vi blogges! :)

Ingen kommentarer: