lørdag 27. september 2008

*¤*¤*¤*¤*¤*









Endelig helg:D
Ligger hjemme i senga nå og spiller høøy Dj-Tiesto! De andre er ute å handler, herlig å ha huset for seg selv nå:)

Sola skinner og det er lørdag! Digg!

Igår var en bra dag, etter college bar det hjem til Cathrine igjen sammen med Jake:) Var der noen timer før vi stakk til byen igjen:) Kjekk kveld!!!

Ellers har jeg et tonnelass med lekser:(
Blant annet en stooor Sociology rapport som skal være ferdig til mandag, har ikke begynt:(
Coursework i englesk hvor jeg må blant annet skrive et laaangt essay:(
Må begynne på den lange business-assesment oppgaven:( aaarh.

Idag tenkte jeg å trene litt! Skal også til to Gymmer og høre med pris, etc!
Skolen går også overraskende bra! Trodde jeg sleit i fag, men når man ser på prøveresultatene så ligger jeg faktisk ganske bra an! wow, blir nesten litt sjokka over meg selv! haha

Meen nå skal jeg rydde rommet mitt som aldri har sett verre ut, så får vi se hva som skjer videre:)
Slenger med noen bilder fra gårsdagen! ;)
Have a nice weekend!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hørres ut som du kose deg, og håpe det vil fortsetta sånn for deg:)
Savne deg<3