lørdag 6. september 2008

I <3 Blackpool

I love my new shoes from Primark! haha
Nye shiny-thing :)
Søteste pingvin-pyjamasen fra Primark!
Shopping i Bpool!
Action i gata!
Randoms i Blackpool
Gwen har shoppet!
Utenfor det nye shoppingsenteret:) Dagens fangst! haha
I love my new bags!


Da var endelig helga her og i hele dag har jeg og Gwen vært på shopping:) Som dere alle vet har jeg vært litt deppa denne uka og veldig stressa pga skole, dritt engelskvær og litt savn hjem, så idag bestemte vi oss for å shoppe for å komme i bedre humør, og det ble vi gitt! :D

Jeg hadde masse overskudd å handle for siden jeg ikke har shoppet en gang siden jeg kom ned:O
Vi gikk på den 4. etasje store Primark hvor det var så utrooolig billig, trendy og masse masse gøy! Jeg hadde satt opp en stor handleliste som jeg måtte følge! Sko på Primark er kjempekule og så sykt billige, så det ble en del sko! Kjøpte også verdens søteste pingvin-pyjamas! haha.
På onsdag skal vi også på Syndicate den store nattklubben med hele College:D og da måtte vi visst kle oss opp som schoolgirls n schoolboys, så måtte prøve å finne noe passende, vanskelig:S
Uansett fant alt vi lette etter pluss litt til:)

Når vi kom hjem hadde vertsmor dårlige nyheter til oss. IECen hadde vært på besøk og hun hadde synst alt virket utrolig bra og at vi var veldig snille jenter. Men da hun spurte om å å få se rommene våres ble dette omvendt til ikke så snille jenter lengre. Hun hadde visst sagt at det var helt ufyselig og at hun skulle sende mail hjem til foreldra våres pga rommet var så rotete, og yess det var mitt rom, men det hun ikke vet er at Gwen har bodd på mitt rom hele uka, så der slapp hun unna! og trodde det var jeg som var så rotete :( haha menmen. hun skulle visst komme ned en tur i kveld eller i morgen, og da var det best at vi hadde ryddet! Så utrolig plagsomt, for vi hadde satt av lørdagen til å rydde rommet, og vi skulle akkuratt til å begynne på rommet da vertsmamma kom å sa d! :(

Så nå har vi skura, støvsugd, rydda og pussa ganske så lenge! Så nå skinner det her inne :D

Igår var det også action i nabolaget!:O Jeg og Gwen lå å så film da vi hørte to jenter hyyle og skrike om hjelp og grein og grein og ropte mer etter hjelp. Vi satt klistra forran vinduet mitt på rommet å så over på nabohuset. Med vinduet på vidt gap. Plutselig kom tre stoore politibiler med sirener, blålys og speed-fart. Stopper rett utenfor og trasker inn døra og kommer ut igjen med en mann i håndhjern og hiver han inn i bilen:S:O haha
Og jeg og Gwen satt så klart med kameraet i hånden og følgte nysgjerrig med! Skummelt var det! hahah.

Nå har vi kjøpt masse snop, crisps, og brus. snop er UTROLIG BILLIG!!!!!!!!!
skal se et par dvd'er og nyte vårt ryddige rom! Ellers blir det vel en del leksegjøring i morgen:(

På mandag skal vi også begynne med aktivitetene vi valgte på skolen som er:
Driving-lessons, Pilates, Badmington-team og Thai Chi! haha
Skal også bytte til Applied Business uten examen fra Business-studies med examen kanskje på mandag:)
Håper alle har en fin helg:)

3 kommentarer:

Ida sa...

ååååh. herregud så mye fint du har kjøpt. *misunnelig*
høres som du har hatt en fin helg. stor klem!

Anonym sa...

Veroonika??? du har kjøpt samme veske, øredober og pysjamas som meg? :ohahahah :D

Veronika Haaland sa...

haha sick.
cheap cheap u know