fredag 31. oktober 2008

HaPpy HaLloWeeN


(haha) Wooah fritids? neida!!!


Jaavell, da var det halloween igjen!
Ikke noe spess egentlig!:)
Idag har jeg bare vært nede i den lille byen en tur, fixa provisional ting til lappen! så nå skal det snart begynne og kjøres folkens :) Gleder meg!
I morra er det bare en bytur som står på lista, kan ikke fatte at det bare er TO dager igjen til college!! bah!

Ellers har vi vært på et dritt-halloweenlignende party med andre studenter og hatt en merkelig aften! Gikk derfra ganske tidlig og gikk hjem å så Death set mens jeg spiste litt godis!!
Dritbra serie, siste gangen idag. Alle blir zombier og slikt:)
Ellers nå sitter jeg her og ser en skummel skrekkfilm helt alene og ønsker å ha selskap! Gwen baby-sits!
Kjeder meg ganske mye for å si det slikt! Vil uuuut, uut å rangle!!! savner sist helg!
Akkurat idag kunne jeg sårt ønsket å vært hjemme! men men:)

Håper alle har en spoOoOoOoky-halloween! og koser seg mer enn hva jeg gjør så d så :)

Ingen kommentarer: