onsdag 1. oktober 2008

I wanna go hooome !!!

Nettopp kommet hjem fra College nå og ligger å slapper av!


Trodde aldri jeg skulle si dette men jeg vil VIRKELIG hjem!!! Savner alt og alle:( Innser virkelig hvor bra Norge er nå!

Uansett, jeg savner:

Mitt søte rosa rom!
Verdens beste hytte på fjellet (med masse FJELL og snø!!<3>

FÅR I KÅL!!!
Grovt brød!!!!!!!!! (ja jeg har enda ikke funnet et grovt brød i butikken:( )
Seigmenn!

Og selvfølgelig min kjære pappa<3

Igår sa han at han skulle sende en pakke til meg idag med diverse ting som jeg trengte pluss masse overraskelser! :D Can't wait!!!

Vil gjerne ta lappen her nede men er usikker på regler og slik med EF (papirer som må inn), noen andre som skal/vil ta lappen her nede som vet hva man må gjøre? :) Sååå skal jeg ta tattovering så snart jeg blir 18! :D kjempebillig her nede, pluss jeg har funnet den perfekte tattoveringen! hoho!
Tror savnet kommer til å komme krypende enda mer når det går mot juletider! Spurte vertsmamma hva de pleide å gjøre på julaften, 1.juledag og 2.juledag og hun sa liksom: Oh, we get up early in the morning, then we get dressed and then it's off to the Pub getting really pissed!! Ikke akkuratt det jeg forbinder med julaften da menmen. haha Ser virkelig fram til å være hjemme mellom jul og nyttår og feire nyttår med min kjære Irene<3

Nå tenkte jeg meg ut i dette superkalde, storm/regnværet å prøve ut et treningssenter som ligger rett oppi gata!! Må holde meg opptatt for å glemme alt savn fant jeg ut! Håper alle har det bra! :)

Vi blogges!




3 kommentarer:

Ida sa...

aesj, hater virkelig aa ha saanne dager. men det horer vel med det ogsaa! du faar be pappa sende deg litt seigmenn og brunost, ja! hjelper paa humoret. hehe,.

ehmm ja jeg skal ta lappen. det du maa gjore er aa gaa til postkontoret og sporre etter en soknad du maa fylle ut. jeg ahr netttopp sendt av gaarde min, saa den er til behandling naa. naar den er godkjent kan du begynne med kjoretimer:)

uansett gleder meg masse til aa besoke deg! hort no mer med gwen ang half term?

stooor klem! og god bedring med hjemlengsel:)

Ida sa...

aah! btw. EF trenger en skriftlig godkjennelse fra foreldrene om at det er greit at du tar lappen. that's all :)

Anonym sa...

Veeronika kjææære verniii<3

Glede meg stooort te du komme ner te meg på nyttår<33 Og eg savne deg kjempe masse:)
Det blir vell kjekt og feira jul der borte og.. oppleva engelsk jul:D men husk du må se hjemme alene filmene.. tradisjon:):)
hahaha eg lo når du hadde lagt ut et bilde av får i kål.. du e løyen..tippe du bler mye oppblåst av loffbrødet.. haha neidaaaa tulla:)

MEn som sakt:D glede meg te du komme ner:D kooos deg masse videere og så ser eg deg om ikje så lenge:):) Glede meg

I Love You<3