mandag 27. oktober 2008

3 girls in Blackpool!


Da sitter jeg på rommet mitt helt alene igjen:(
Ida og Maria reiste for litt sia tilbake til Retford og Worksop og vi har hatt det ace!!!

På fredagen bare chilla vi og så på film mens vi spiste masse snop og annet! La oss ganske tidlig og pressa oss sammen i senga mi! haha

Lørdagen var vi oppe tidlig og gikk til byen for å shoppe!! Fant oss masse fint pluss gikk å koste oss på kafè! Etter noen lange timer i byen var det hjem til Tea og soving!
Hadde planlagt en stor kveld på byen, så etter en liten power-nap var det tid for å skifte til de nye party-toppene våres og fixe hår og makeup mens vi fikk humøret til å stige ;)
Vell fremme i byen hadde vi det megakult og møtte mange nye folk og dansa til beina hadde mista følelsen!! haha ble en lang og våt natt med masse gøy! :)

Søndag tilbrakte vi bare til å se på tv og chille, gikk en tur til butikken og kjøpte litt godis også og så reprisen av X-factor:D
Men etter en hel dag inne, fikk alle en trang til å gå ut på byen igjen! haha
Har vært en kanoonhelg, og må si det var herlig å møte noen norske igjen og prate norsk:)

Ellers er det half term nå, og har fri en uke:)
Må se og få gjort litt lekser og komme meg til gymmen!!!!
På torsdag skal Helen til Skotland! så vi skal enten opp til IEC en eller så kunne vi visst bo her :) vi får se!!!
Merker jeg gleder meg masse til juletider nå og å se familien og venner igjen :)
Ute er det blitt vinter-kaldt og regner i ett sett! Tror jeg skal holde meg inne idag og heller være litt aktiv i morgen (A)

God Half Term folkens, vi blogges :)
Fredagskos :)
Koser oss på Kafé !
Maria! :D:)Maria og Ida


Ida og Randoms!

"Fette" kebab!!

Ingen kommentarer: