lørdag 11. oktober 2008

Hei Hopp alle sammen!

Nå sitter jeg på senga og har nettopp lakka neglene!! :)
Gårsdagen var koos hos cathrine, minna om gamledager! haha Ellers skulle hun på jobb så jeg og Gwen gikk i byen med nysteikte stoore cookies=) måtte unne meg litt Lørdagskos idag!!
Ellers skulle jeg bare raskt innom JJD sports og kjøpe meg treningsshorts og litt treningsting, men turen utvikla seg raskt til primark, topshop, + + + + + så nå har jeg nok en gang brukt mer penger enn jeg har og shoppa!!! Men fikk 4 gensere til 100 kr:) Ikke dårlig!!

Ellers idag er det bittelitt lekser bare heldigvis, så skal jeg og Gwen se Pocahontas og Spirit og ete sweets!! haha
Må bare si, essayet i sosiologien var et rent helvette! Helt lik examenoppgave, og vi fikk 35 min til å skrive om emnet, på examendagene får vi max20 min å skrive makent, og jeg ble ikke halvferdig enda, ca 9 av 50 punkter fra planen min var blitt skrevet om! Så takk Gud for at vi får 30min ekstra på selve examendagen!!!

Tror vi skal ut å spise senere pga Gwens bursdag også! Btw Gwen hadde ikke penger idag så hun MÅÅTTE visst låne nye £20 :( Og hun sa dette når hun sto i kassa liksom! Halloo?

Men nå kom Kim, sååå nå er det tysk-time på g! :)

God lørdag!

Ingen kommentarer: