onsdag 22. oktober 2008

:(

idag har jeg hatt kort dag på skolen heldigvis:)
så bar det rett hjem og øvde til den store businessprøven til i morra :(
på fredag har vi deeen store matteprøven som omhandler ALT vi har lært til nå, og det er ikke lite skal jeg si dere!! :( haha
+ Laderen min til laptopen er ødelagt!!! vet ikke hvordan, men jeg må vri og vri og strømmen detter ut hele tiden, skjedde i fjord også og til slutt nytter det ikke lengre å vri, sååå må få sett å finne meg en ny lader ASAP:S men vet ikke når, for i denne familien er det ingen som orker vise meg eller ta meg meg noen steder!! :(
så blir uten laptop trolig de kommende dagene!! :(

ellers i morgen kveld/natt kommer endelig Ida og Maria :) herlig!!! og så er det Half-Term med masse lekser:D wiii

1 kommentar:

heidi sa...

fant bloggen din igjennom tuva, men hvorfor sier du ikke bare i fra? hvis du ikke trives så mye så er det bare å si ifra til EF eller STT eller hvilken organisasjon du reiser med så hjelper de deg så du får evt en bedre familie eller andre ting, så slipper du å ha et dårlig år i england? det er jo litt kjipt å gå et helt år uten å snakke med noen i ledelsen om det synes jeg da, så prøv ialefall, når jeg var på språkreise var det ialefall fire personer som byttet fordi de enten ikke trivdes eller at familien var helt kjørt!
-heidi