lørdag 4. oktober 2008

Regn, regn og regn!

Det regner:( Og jeg hører på julesanger<3

Idag har jeg vært på gymmen for det meste og ellers rydda hele rommet og tatt av sengeklær, vertsmor har nemlig fått det for seg at det bor mange bed-bugs i sengene våres så hun skal nå spraye rommene våres med antibaktriell spray og støvsuge madrassene og diverse pulver greier! haha må le!

Nå skal jeg og Gwen snart ut i dette shiiitværet og overnatte hos ei som heter Sophie med noen jenter fra college! Skikkelig slappe-av-dvd-godis-kveld mens jeg skal drømme tilbake til kjære Norge<3
BESTILTE FLYBILLETT HJEM IDAG:D 27 Desember bærer det hjem! må ta taxi fra Blackpool til Manchester! pluss fly innom Copenhagen! :/ Men hjem skal jeg:D
På vei tilbake blir jeg henta av en taxisjåfør på flyplassen, han skal visst holde et skilt med navnet mitt på! haha må le igjen!

Håper alle koser seg og får en superduper helg.!
God høstferie til dere hjemme <3

Får vel legge med noen bilder av gårsdagen før vi blei nedspraya:(

Ingen kommentarer: