torsdag 9. oktober 2008

Morgendagen :)

Da ligger jeg i senga, føler meg faktisk litt bedre idag :)
Snakka nettopp med pappa i tlf, fant ut masse kjekt vi skal gjøre når jeg kommer hjem:D Så har jeg noe å se fram til! haha
Pakken har enda ikke kommet:( aarh irriterende! Julie skal også sende meg en pakke nå <3 Savner deg:(

Uansett, nå skal jeg lese til et essay som skal skrives i morgen i sosiologien om familie, skilsmisse, cohabiting og barnefødsel bla bla bla! aarh!

I morgen blir en travel dag! Har bare første og siste time på fredager, så i mellomtiden skal jeg forte meg til gymmen, så trene så er det rett hjem dusje, spise noe og så opp på college igjen!
Deretter hjem og så til Cathrine for å overnatte der:) Vil ha en rolig helg denne helga!!!
På lørdag skal vi ut for a meal me familien pga Gwen har bursdag på søndag!

Begynner også å få julestemning gitt! haha Har allerede begynt å fylle butikkene med julesaker:O , For å få tiden til å gå og ha noe annet å tenke på enn hjem, har jeg bestemt meg for å lage julekort i år 8-) le om dere vil, men jeg synes det er en genial ide!! haha såå må finne meg en hobby butikk og gå til innkjøp av diverse:)
To uker til nå på college så er det ferie:) can't wait!
Ønsker alle en god helg!! :)

Ingen kommentarer: