mandag 20. oktober 2008

en liten Oppdatering!

Ok, tenkte å ta en liten oppdatering nå :)
Ting har virkelig blitt mye bedre mellom meg og vertssøster nå! tror egentlig vi hadde gått av denne krangelen for å snakke og løse opp i visse uenigheter og irritasjoner! og ut i fra samtalene våres fant vi ut at vertsmor driver og sier noe som ikke er sant til gwen som jeg og har sagt og omvendt :/ merkelig! Litt av en dramaqueen!! alltid skal hun snuse borti noe som ikke er hennes business i det hele tatt!!! pluss snakker bare negativt og stygt om alle andre enn seg selv :/
menmen, ting går mye bedre føler jeg:) bare tre dager til Maria og Ida kommer nå :) gleder meg kjempemasse!! herligt å få litt norsk inn i hverdagen igjen! hoho

ellers igår var vi ute og spiste på en kinesisk resturang med noen av de internasjole:) og helga gikk til x-factor og leksr !!!!
har masse å se fram til nå føler jeg, og det gjør hverdagen litt enklere =)

1 kommentar:

Ida sa...

saa bra at dub og gwen har ordna opp!!! glad paa dine vegne! :*