tirsdag 7. oktober 2008

Når du er på ditt verste. . .

Jeg vil hjem
Jeg vil hjem
Jeg vil hjem

Alt er stress, har ikke et sosialt liv fant jeg ut pga av alle leksene! lurer på om jeg har mer lekser enn de fleste her!
Savner alt!
Gwen er plagsom, og gjør alt bare verre! Hun vet jeg har vært skikkelig deppa sist uke pluss denne uken som bare er verre!!!! Har aldri følt så sterkt savn noensinne :/
klarer ikke fokusere på skole, selv om jeg prøver og prøver, tenker bare på hjem!
* Hun prøver og dra meg enda lengre ned og spiller overlykkelig siden hun har det så kjekt! (ææææ)
* Sukker og stønner over alt jeg sier! tørr jo faen nesten ikke åpne kjæften lengre
* Forsyner seg av mine ting og mat som jeg har kjøpt selv!!!! (til og med vertsmor klaget og kjeftet litt på hun)
* Prøvde å gjøre meg sjalu siden hun fikk pakke idag og jeg venter fortsatt på min:(
* Prøver å snylte mg for penger hele tiden!! (og ja hun skylder meg en del £ nå)
* Forventer at jeg skal gjøre alt hun vil og følge og vente på henne over alt!!!!
* Snakker tysk heele tiden sammen med Kim, (jeg klarer ikke å høre mer tysk)

Jeg har ikke et ledig minutt fra jeg kommer hjem og har mat til jeg legger meg. Og de dagene jeg har tid til overs går det til trening noe som måås gjøre blant denne fettmaten !!!

Klageinnlegg, jeg vet! Men alt jeg vil nå er å gå hjem! Takk og lov for at jeg skal hjem til nyttår! Frister å bare reise hjem om to uker når vi har half-term, men vet det vil bare gjøre vondt verre!
har iallefalll funnet ut ting som bør settes mer pris på hjemme i Norge! :)

Meen skal ikke syte mer! Geek-Veronika må tilbake til å øve på matteprøven, businessprøven og sosiologirapporten:) yess!!! Så skal jeg ned å spise havregrøten min hvis det fortsatt er noe igjen av den! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duu e flinke Verooo:) Irene e stolte øve deg som jørr så masse lekser.. og te helvette me gwen... Hu va bare teide..:)Glede meg te du komme hjem te Norge.. og eg tror ferien din der borte vil gjør det litt lettere.. får vell ikje så mye lekser då så kan du tenka på andre ting..

Looove yoou darling <3
Misss uu:(

gwendlkind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Veronika Haaland sa...

Ireeene<3
I miss uu tooo!!!
haha får nok se på det med lekser, men ein ting e sikkert! når eg komme hjem te nyttår ska eg ha totalt leksefriii!!!!
gleede meg:D
elske deg biff&løk <3