søndag 12. oktober 2008

Søndag!

Nå har jeg nettopp vært på Asda å handla meg masse frukt&grønt, fiber, nøtter og det groveste brødet jeg fant, men som ikke er grovt egentlig!
Har virkelig økonomiske problemer nå! har såå mange utgifter denne måneden, og ingen penger:/ så skal begynne å lage meg et budsjett! haha
Gwens bursdag idag, starta med at hun trippa inn på rommet mitt overlykkelig av glede og skulle vise meg aaaallle de kule gavene hun hadde fått og vise meg bilder av familien! :):):):):):):):):):):):):)

Planen videre er å stikke til gymmene en stund og prøve ut nye gymmeklær:D komme tilbake, dusje og slappe av med et nytt blad! chill!
Orker iallefall ikke å tenke på college enda :( To uker til nå :D

vi blogges!!

2 kommentarer:

Marte sa...

artig å lese bloggen din : )

Reiser du med en organisasjon, sånn andreåret vgs i utlandet?

Veronika Haaland sa...

Takk skal du ha:)

Ja, reiser med EF!