torsdag 16. oktober 2008

Drita Lei!!

Ja, som dere alle vet har jeg hatt masse problemer med Gwen, men idag tok det kaka!
først skippa hun meg bare når vi skulle ha pilates, joa, hun skulle være med Kim!
sååå ved middagsbordet sa plutselig vertsmor?! alt jeg hadde sagt, men la det fram på en rar måte! snakka litt ut om det, og plutselig ut av det blå begynte Gwen og hylgrine og legge all skyld på meg og stakkar hun kunne ikke være superwoman og ditt og datt og dette var visst min feil alt sammen! wtf?? og vertsmor ga henne all sympati! hærregud er det mulig? Kjenner jeg blir passe gal i hode!! Vertsmor gjør alt verre, og Gwen legger all skyld på meg!
Joda, og ellers har jeg har det bare bra her i triste-england!
gikk akkuratt forbi stua og overhørte hun baksnakka meg! :):):)

6 kommentarer:

Anonym sa...

aiaiai, eg ska komma ner å ta na ein strip!! Åsså må hu bare se å læra seg å vær superwoman!

Anonym sa...

Hei Veronica.
Jeg kjenner deg ikke i det hele tatt men ble skikkelig irritert da jeg leste siste "innlegget" ditt. Dere kan jo ikke bare finne dere i hva som helst. Høres ut som skikkelig ekkle folk de der du bor hos. Du må bare stå på. Prøv å gå med hevet hode selv om det er vanskelig. Det blir jo enda vanskeligere når du er så langt hjemmefra.
Lykke til.
Fra Maria sin mamma

Veronika Haaland sa...

Takk takk Grete:)
Jeg prøver og skal fortsette å prøve:)

Tuva S sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tuva S sa...

Hei! Vet æ e ukjent, men kjent mæ litt igjen i innlegge ditt.
Har hatt, og har fortsatt, MY problem me mi vertssøster æ å, men æ har vertsforeldre som støtte mæ hvertfall!
Skjønne d e kjipt, men nåkka æ lært e å tenk at vi e 'søsken', ikke venna.. Vi MÅ ikke heng sammen hele tia, og vi må ikke snakk sammen hele tia, æ heng jo ikke me broren min hjem i norge hele tia heller liksom. Og d hjalp mæ masse!

Bra blogg du har forresten :D Morsomt å les :)
Håpe alt blir bedre for dæ! Høres nå ut som du kose dæ masse ellers! :D
Hilsen Tuva

Tuva S sa...

Vertssøstra mi e fra Sveits.. Æ har itj samme probleman me hu som du virke å ha me di, men d har vært MY styr me mi.. Og d begynt liksom å gå utover mæ, men e myy bedre no. Vi snakke nesten ikke sammen lenger, e litt rart men d e my bedre! Hvis vertsøstra di bestemme sæ for å vær slem annahver dag e hu jo ikke så hyggelig, og du bør itj la hu få ødelegg trivselen din! d vil itj æ at mi ska gjør me mæ heller.. :D

Kos fra Tuva :)